God morgon 8 september
God morgon đ
Klart vÀder, 7 grader, men solen har inte riktigt nÄtt över trÀdtopparna Ànnu. Vi har sjungit och bjudit vÄrt födelsedagsbarn pÄ frukost pÄ sÀngen med en stor pÄse presenter av diverse olika slag.
En liten bockkilling stod och betade pÄ Äkern utanför nÀr jag skulle hÀmta tidningen. Jag busvisslade sÄ att han lyfte huvudet.
God morgon!! 6 grader ute och solen Ă€r pĂ„vĂ€g fram. Ser ut att bli en fin dag. Idag ska jag göra mig av med nĂ„got som tyngt mig lĂ€nge, ibland mĂ„ste man vĂ„ga slĂ€ppa saker. Ska bli skönt. Till kvĂ€llen blir det vĂ€vning, min livsterapi. Ănskar er alla en skön tisdag!!
Ha en fin dag Flisan!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God morgon, underbara bilder
God förmiddag alla!
HĂ€r sitter jag med det jag avskyr mest av allt, pappersarbete.
Dotterns Ă„rsredovisning för ĂverförmyndarnĂ€mnden Ă€r det och det Ă€r sista gĂ„ngen tack och lov för jag har sagt upp mej och lĂ„ter en annan person ta över.
Men det tar ju nÄgra dagar att göra.
HOPPAS ER DAG BLIR BĂTTRE ĂN MIN
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
#4 Tack desamma!!! Nu kÀnns det skönt att ha vÄgat slÀppt det. KÀnner mig lite fri faktiskt. Man borde oftare slÀppa saker som tynger en, livet kÀnns lite lÀttare.
#9 javisst! Och jag sparar tydligen pÄ jackor. Kan vara bara att ha. Men snart hat jag samlat kraft att Äka till röda korset med dem. Ska bli skönt!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#10 SÄnt Àr skönt. LÀmnade en sÀck med skor till Emmaus hÀrom veckan. Ska ta en vÀnda i garderoberna nu. Jag gillar jackor med sÄ de Àr jag expert pÄ att samla pÄ.
Nu Àr jag klar med jobb för dagen, höll pÄ dÀrute till 20.15 och det började bli ordentligt mörkt. Min skruvdragare har belysning och den kom vÀl tillpass nu. Jag ville bli klar med panelen och jag lyckades. Sista panelbrÀdan var jag tvungen att sÄga pÄ lÀngden och ta ur för stora skruvskallar, sÄ den tog en stund att fÄ klar. Nu Àr det bara vindskivor och knutbrÀdor kvar.
Efter middagsmaten kom fyra rĂ„djur knallande över Ă„kern utanför köksfönstret, svĂ„rfotat i motljus đ
GokvÀll gokvÀll!
Ăr sĂ„ hĂ€rligt att se bilderna ni lĂ€gger upp hĂ€r! Speciellt pĂ„ era fina katter! :)
Sitter och myser hĂ€r med en kopp kaffe efter en vĂ€ldigt lugn och skön dag. Njuter av att det Ă€r lite smĂ„kyligt vĂ€der, dĂ„ jag fĂ„r anvĂ€ndning för min nya fleecetröja och mina nya tofflor. Ălskar kĂ€nslan att gĂ„ omkring i tofflor hemma, och har inte kunnat göra det pĂ„ lĂ€nge, dĂ„ mina gamla var mer hĂ„l Ă€n toffla kvar pĂ„. Men nu sĂ„ har jag ett par nya fluffiga som jag kan mysa in hösten med :)
\m/
Ăta bör man, annars blir man hungrig!