Vad gör du just nu?
Själv har jag sovit i flera timmar
Har 27 grader inne
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ska ut i trädgården till sambon med var sitt glas rött vin och slappa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Sitter på balkongen och dricker kaffe.
Bara sitter och tittar på tv och skriver här. Var uppe hos en granne för en stund sedan och kollade om hennes pelargonier behövde mer vatten men hon hade kommit hem så det fick hon fixa själv. Väntar bara på att det skall bli svalare. Just nu är det 21,7 ute och 26, 0 inne.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tittar på nån film på TV, men ska snart lägga mig.
har precis moppat golven när det äntligen är lite svalare ute. Får besök i morgon så kände att det var dags att svabba bort mjölkfläckarna från golvet 🤪 ljuva småbarnsliv! 🤢
Nu har jag gett upp för idag. Trött och sliten av värmen.
Just nu ska vi iväg till brädgården för att handla mer virke.
Har precis vattnat lite ute men ska ta resten ikväll.
Min man ska strax iväg och jobba några timmar sedan ska han hjälpa grannen att sätta upp nya järnbalkar på hennes staket. De ska bland annat gjutas i backen.
/Maria
Jag har placerat mig på uteplatsen och äter frukost. Innan det tog jag en svettig powerwalk på ca 7 km. Sen får jag se vad jag hittar på!
/Christina
Dottern och jag har sågat ved utav paviljongen vi byggde förra sommaren
Har precis pratat med en kompis i telefonen i över 2½ timma! Tittar på "Kommissarie Lewis" i tvn och skriver här.
Nyss hemkommer från en tur med moppen.
Nu tittar på vi Twin Peaks, och jag ska snart ringa min mor för vårat "veckosamtal".
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag har fyllt på vatten hos alla djuren och tänkte sätta igång med att städa huset då min pojkväns släkt från Irland kommer imorgon :)
Just nu är jag på jobbet, härlig måndag
Sitter och tittar ut på hur det regnar och blåser, det behövs ju det med
Jag skulpterar och tittar på Twin Peaks!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Sitter på Arlanda och väntar på tåget hem.
Sitter i trädgården och lyssnar på musik :)
R.I.P. Anton 💔
Vilar, precis gått en runda
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
dricker kaffe, ska strax hämta upp extrasängen ur förrådet och fixa ihop en familjesäng, och skiva ut spjälsängen.
Funderar på en dusch. Behöver svalka mig. Men så vet jag ju att jag blir svettig så fort jag går ur den igen.
Jag äter jordgubbar 🙂
Just nu ska jag äta dagens andra frukost :) Sambon och jag unnade oss frukost på hotell imorse vid 7-tiden men är ruskigt hungrig redan nu, är så när man är gravid antar jag :)
Medarbetare på Chinese Crested ifokus.
Jag har huset fullt med hundar (sammanlagt 12 !) så jag ska gå ut på en promenad nu och sedan göra mat.
😮
Kollar på film :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Just nu kom jag hem från jobbet. Flexade ut en timma tidigare och nu sitter jag här och äter müsli.
/Maria
Just nu sitter jag och uppdaterar hur det går för våra svenska tennistjejer utomlands
Fikade kl 5 , är hungrig igen!
Grått och trist idag .
Har varit ute med hundarna och kollat till djuren på betet, nu är jag inomhus och ska göra lite smycken hade jag tänkt.
Sitter och väntar på att mina 2 sista tvättar skall bli klara i torktumlaren, sen mangling och sen skall jag ut.
Vi sitter i bilen på väg till stugan. Hoppas att det blir bättre väder.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu är det Fredag o ska iväg till stugan strax. Men passar på att göra lite reklam för att rösta på Sveriges nationalfågel:
Passa på att rösta vilken som ska bli Sveriges nationalfågel. Så gå in i SOFs hemsida där kan man läsa mer om fåglarna o rösta!
Då var det dags att rösta igen. Nu är det sista gången att rösta och det är 10 st att välja på. Man får lägga en röst på den som man vill ha som Sveriges nationalfågel till den sista Augusti.
På den här tråden kan man se vilka som är kvar och en provröstning (även en länk till skälva röstningen) för att se vart det lutar åt vilken fågel det skulle kunna bli. http://fagelskadning.ifokus.se/discussions/55946a35ce12c4776300047e-vilken-fagel-ska-bli-sveriges-nationalfagel?discussions-1
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Nu har jag nyss kommit in efter att ha fortsatt måla på stallet. Ska göra mat om en halvtimme, sedan ut och måla igen.
Dricker kaffe och försöker vakna till.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Just nu har jag precis fileat makrill.
/Maria
Har precis druckit kaffe och bokat en tid hos vårdcentralen. Lite väl struligt med lederna just nu, så dags att lämna reumatikerprover igen. (Hela min släkt på båda sidor är reumatiker, så jag är liksom en gående bomb).
Har just ätit, kolla lite på TV och sen sova,
ska ju jobba imorgon !
Äter och tittar på tv.