God morgon 26 juni
Godmorgon alla frĂ„n ett soligt Göteborg och sĂ„ Ă€r det fredagđ
/Maria
HÀr ser det ut att bli fint vÀder idag. Solen skiner redan (8:45). Vi ska handla lite till trÀdgÄrden idag. Och till kalas imorn. Styvsonen blir 10 Är om ett tag, men Àr hos mamma dÄ. Var till mormor och skjutsade ner henne pÄ avdelningen pÄ Älderdomshemmet för att sÀga adjö till hennes partner sedan 41 Är. Det var ett kÀnslomÀssigt möte. Vi grÀt allihop, utom honom sjÀlv som var i egen vÀrld.
Godmiddag
Solen skiner men har inte varit ute Ànnu. Har betalat rÀkningarna. TÀnk innan pÄ 80 talet dÄ stod man i kö först hos posten. Tog ut pengar till rÀkningarna. Har för mig att minuterna gick inte ta ut sÄ mycket pÄ en gÄng. Sen efter de sÄ fick man stÀlla sig i kö hos posten. LÄng lÄng kö för att betala rÀkningarna. De var billigare Àn banken
Nu Àr de sÄ mycket enklare skönt de
Ha en skön fredag
God middag đ
Idag har jag och min man varit tillsammans i sju Ă„r. Men vi vĂ€ntar med att fira till pĂ„ mĂ„ndag nĂ€r vi har vĂ„r bröllopsdag istĂ€llet. Idag blir det bara sci-fi maraton med Star Trek, Doctor Who och eventuellt nĂ„got avsnitt av Firefly. Ganska perfekt dag faktiskt đ
Hoppas ni fÄr en bra fredag!
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
Hej LK !
# 4 Grattis till Er ! â€ïž
Ledig Ă€r jag idag, men jobbar resten av helgenâŠdet har jag ingen lust till ! MenâŠsnart Ă€r det semester och dĂ„ kommer sommarenâŠhar jag bestĂ€mt !!!!!
Trevlig Helg !