2 Maj lördag
Morgon!
Är regnar det och är allmänt skitväder! 😕 Blöö.
På måndag börjar ny kurs i skolan, hoppas att det går bra, nedräkning till sommarlovet! haha. 5 veckor kvar bara 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Morning..utesluter god för det spöregnar.
Fy sjutton de hade lovat sol. Jag hade tänkt gå ut och pröva permobilen. Min stackars 4 hjuling som jag sagt adjö till står bredvid och ser ledsen ut, han gillar inte alls att bli utbytt och inte jag heller.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Spöregnat i två dagar. Tänker positivt att jag inte behöver hand-vattna mina nyplanterade blommor och buskar…
God förmiddag.
Liljekonvaljer och gosig vovve på bilderna😉
Här är strålande sol men lite bistert i vinden. Ska försöka klippa ner mina rosor idag.
/Maria
God morgon! Har precis ätit en sen frukost och snart ska min man och jag bege oss Gröna lund och inviga våra guldkort!
Ha en fin lördag allihopa!
/Christina
Godmorgon på er! Här har vi det varmt och skönt i vårt nya uterum.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag!
Fina vovven Frida, lycka till med nya kursen.
Strålande sol, men kalla vindar, igår em hade vi både hagel och ösregn, fin kväll men kall🥶
Fin dag på er🌺
Hej på eftermiddagen !
Fina bilder här ! Jag lyckas inte lägga in bilder längre, antingen kommer dom som en ikon eller uppochner som agges ! Undrar vad det beror på ? Med min gamla dator var det superenkelt att lägga in bilder !
Dessutom upplever jag att datorn blivit segare sen jag gick med här. Kanske fler som känner som jag ?
Några funderingar…men, Ha en fortsatt bra dag ! 🙂
Strålande väder här och i kväll blire spökvandring
#10 vet inte varför men med paddor, mobiler och bärbara brukar bilderna vända på sig. jag beskär bilden lite i Picassa3
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#10 Upp&ner beror på att de är det där du laddar upp ifrån
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.