Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 660 ggr
Afturelding
0

Godmorgon fredag 24/4

Godmorgon!

Idag ska jag vara på högskolan hela dagen.  Men det ser ut att bli en fin dag, så kanske sitter vi ute 🙂

Hoppas ni får en bra fredag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Godmorgon!

Idag ser solen lite tvekande ut.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon🙂

Mulet idag, blir nog regn som det ser ut.

Önskar er en trevlig fredag🌺

stina63
0

God morgon Ny dag men det är lite kyligare i dag. Ha en skön fredag

aggeelin
0

Solen smyger bakom molnen idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa2]
0

Lång sovmorgon har jag haft idag…förstår inte hur man kan vara så trött ibland!!!

Solen skiner, men lite kyligt. Satt ute mot husväggen och drack kaffe för en stund sen. Gissa vad som kom springande över mina fötter..en liten skogsmus! Jag trodde det var ett blåsande löv, men det var en snabb, liten skogsmus!  Dom är ju söta, så jag förstår inte varför man blir så rädd, då dom kommer nära.

Fin fredag till Er och Trevlig Helg!

fotokrafs
0

God eftermiddag Ska ta mig kaffe och vänta in maken som är på hemgång. Det är tänkt att jag ska ta en runda i motionsspåret, gå eller jogga.. får se hur det känns. Skippade det vanliga motionsspåret förra gången eftersom parkeringen vid spåren var knôkad, det var säkert det strålande vädrets fel.. så det får gärna vara mulet idag ;P Kaffe jo! Jag sparar på sumpen ibland… bra till skrubba bort celluliter och gammal hud. Funderar på att färga håret med kaffe också.. men en sak jag tänkte: kan man ge myntan och timjan (såna från mataffären) lite kaffesump.. skulle de gilla det? Hur mycket? hur ofta?