Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 620 ggr
annia1
0

God Morgon 17 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det 4 grader kallt. Men tur att solen numera värmer på dagarna så det blir plus. Men ska väl bli nåt bakslag senare i veckan om jag förstod prognosen rätt. Ska iväg och handla idag.
Undrar hur samhället skulle klara sig om alla tog en dags paus från datorn.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från pixabay.com.

.

aggeelin
0

Godmorgon!

Jag är för mig, ovanligt tidigt på gång till jobbet. Ute är det sol och kallt. Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Godmorgon!

Det är strålande sol här också, och trots att jag somnade sent så är jag väldigt pigg! Jag hade besök till 23 igår kväll och sen låg jag och läste till 02.  Men jag ser nästan fram emot att plugga idag, tänker klä på mig ordentligt och sätta mig på balkongen när det blivit plusgrader. 

Hoppas ni får en fin dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
0

God morgon 🙂

Soligt och 2 minusgrader. Det blir lite stök i terrarierummet för min del idag, kolla av min knäppa kungssnokshonas äggläggningslåda och mata dem allihopa.

Jag har sett en hel del sångsvanar på åkrarna och hört gässen, så jag tänkte att kanske har isen på sjön Tämnaren gått upp, men icke. Inte en endaste liten vattenpöl i sikte 😉

Carrosh
0

God middag!

Soligt här också! :) Tänkte ägna mig åt lite läsning idag. Precis börjat läsa en gammal barnboksklassiker: "Det blåser på månen" av Eric Linklater. Några fler som läste den när ni var små? Det var den första kapitelboken jag läste helt själv, och jag minns att jag tyckte väldigt mycket om den! :) Minns fortfarande en hel del från boken från när jag läste den som liten, så det är skoj! :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

#4 Jag har inte läst den själv men jag minns den som en radioföljetång på 60-70 talet någon gång. Jättespännande.

/Maria

Carrosh
0

#5 Ja, men det tror jag min mor nämnt också, nu när du säger det. Väldigt kul att läsa den igen iaf! Spännande att se hur mycket man tycker om den nu som vuxen, så lite risky är det ju att ta upp den igen.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
0

Vi har besökt begravningsbyrån och beställt en fin baby-kista och gravplats. Sedan florist för kistdekoration och barnens handbuketter. Våra (de vuxna) är ingen beställningsvara.

stina63
0

God kvälls i stugorna

Varit rätt varmt idag tycker jag. Blev varm i min jacka idag. Dags att börja plocka av lite pö om pö. Men så plötsligt så blir de så kallt igen.. så svårt med våren. Vet inte vad man ska ta på sig.

Önskar er alla en skön tisdagskväll

aggeelin
0

Ligger i badet och njuter av ett skönt bras efter en lång arbetsdag! Livskvalite!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet