Dra åt helvete
hörde jag i luren när jag svarade..sedan ett klick? 2 minuter senare ringer det igen och jag förväntar mej trubbel men måste svara då jag väntar ett samtal..en mycket spak kvinna ber om ursäkt för att hon har ringt fel.
När hon skullé ta en taxi på stan efter visit hos en kusin ser hon sin kille stå och kyssa en annan utanför ett kafé. Inte roligt för tjejen men inte för mig heller, men schysst av henne att ringa upp och tala om detta
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja du att höra nåt sånt då blir nog vem som helst fundersam. Men tur att hon ringde igen och förklarade.
.
Ja jag hann inte bli upprörd men hade nog blivit det om hon inte ringt upp igen
Ja, det var ju trevligt att hon i alla fall ringde upp och bad om ursäkt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vet inte om jag kan säga att jag skulle blivit upprörd. Skulle nog mer tro att det var en busringning. Om telefonnumret syntes på min display så skulle jag kolla upp det på nätet.
.
Jag gjordedet och det var en kvinna som jobbade som sjuksköterska
Haha hoppsan 😛 Jag var med om en lite liknande händelse. Skulle ringa min mor och hör en djup mansröst bröla "vad vill du kärring" åt mig.. Tog ett tag att koppla att det var lillebror 😂 tydligen hade han lånat telefonen för att lyssna på musik medan han skottade. Har fnissat hejdlöst åt det där sen dess 😛