Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 703 ggr
Maria
1

Mellandagsrea

Läste att det var kaos på något ställe i Stockholm och tre kvinnor svimmade bl.a.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20076278.ab

Min man har varit och köpt ny skruvdragare och en cirkelsåg (batteridrivna) så han är såå lycklig nu🙂

Jag bara vägrar att ge mig ut bland så mycket folk.

/Maria

[VSK]
0

De är inte kloka.. Allt det där för att bli lurad att tro att det är rea och man gör superklipp 🤔 Alla affärer i princip tokhöjer ju priserna nån månad före julrean.

Pratade med en väktare för ett antal år sedan och han sa att folk blev nedslagna när portarna öppnades.. Sjukt är vad det är.

Intehärutandär
1

TJag fyndar i januari-februari istället, då det är 50% på det som redan är rea. Det är lugnare med. Ger mig inte ut nu med min sociala fobi. Då blir jag en blöt fläck. Men tur det är rea på nätet också om man hittar något o inte vill trängas.

fotokrafs
0

Jag och gubben pratade lite om rean, men vi kom inte på något som vi behövde. Tror aldrig jag varit på mellandagsrea, så har ingen erfarenhet… Blir inte mer sugen att gå nu heller. ;P

Cristine
1

Har aldrig varit

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[TanatosNyx]
0

Vi stack in näsan på babyproffsen och fyndade lite. Var typ 5 pers i butiken. 😃  stan tog vi en stor krok runt! galet vad med folk! 😮

[peter54]
0

Jag har aldrig varit på mellandagsrea.

Anders 50
0

Köper det jag behöver, dock inte på mellandagsrea.  Betalar gärna mer bara för att slippa trängas med folk.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Jag vill inte soppa shoppa på annandagen. Jag vill vara hemma! Som någon annan av er sa, ska jag shoppa gör jag det en annan dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fridelfina
0

Inget för mig, det är bara jobbigt att trängas på rea. Och så är risken stor att man kommer hem med nåt man inte egentilgen behöver. 

Däremot om jag vet om att det är nåt jag behöver och just det skulle finnas på rean så skulle jag försöka gå en tid när det inte är så mycket folk!

Tarotstollan
0

Jag måste ut i morgon men då för att köpa  till katterna. Beroende på om affärerna är öppna när jag kan gå ut, (skall tvätta först) så vore det bra om jag kunde hitta billigt julpynt till nästa år. Lättare att komma på vad jag vill köpa medan jag har det i färskt minne, vad jag redan har alltså!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flisan708
0

Det var många år sedan jag gick på mellandagsrean men jag minns att jag köpte en gps jag spanat in. Om jag nu funderar på mellandagsrean så kollar jag på nätet. Då kan man alltid hitta någon rabattkod, så det blir lite ytterligare billigare.

wingren
0

Klickade precis hem en mobiltelefon på nätet, mycket lugnare och skönare att göra det online ^^, Stod i bekräftelse-mejlet att det var många som beställde nu så leveranstiden var längre, så nog fler än jag som tycker det är skönare att klicka hem grejer ^^

aggeelin
0

Jag har just handlat te till halva priset.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

penke
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag strosade omkring i Täby Centrum igår, MYCKET människor men det är ett STOORT komplex, massor av spännande gångar , små cafèer, "frisörer/sminköser  ute på gatan" , sittbänkar ..lite som en sydländsk stad (?),
  Jag småletade bara(mest) efter några skor ..
hittade några jag gillade o ca 40% off
men, tyvärr bara från 9½ - 11 (jag har 8a) 😮

det roligaste är ändå att kika på människor..😛

penke

stina63
1

Hur gärna jag än vill handla så undviker jag de. Jag försökte idag men de var så lång kö så jag gick ut från affären igen,.
Tänkte Ja du sparade dom slantarna istället. 😃