Provat något
JULbord ännu? Jag menar maten- inte bordet
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hehe Nä julbord har jag inte provat men julmaten på bordet. De har jag ätet redan via jobbet.😃
Inget julbord än för mig! Den 19:e blir det julbord med jobbet, och efter det blir hemma på julafton. Det blir alldeles utmärkt tycker jag🙂
/Christina
Här blir inget julbord förrän på julafton och då blir det bara med mat som vi äter.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Här blir det blandat Spansk-Svenskt= Spenskt!😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag gjorde rödbetssallad häromdagen till potatisgratängen. Det äter jag bara till jul - rödbetssallad.
Vi var på julbord i lördags med sonen och hans flickvän på Tofta Herrgård. Jättemysigt och gott.
Provade två nyheter. Spickeskinka och rökt Hälleflundra.
/Maria
Ja på IKEA helt OK för priset men inte det bästa man ätit
Jo då har ätit ett julbord i år, var jättegott. Ev ska köpa hem lite extra imorgon fredag för här på affären brukar en hjälporganisation sälja färdiga jullådor så dom på så vis samlar in pengar. Brukar alltid vara strykande åtgång på dom lådorna.
.
Har kokat och ätit upp en julgröt! Gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej! Inte för att jag är äckelmagad men jag har sett en del saker som fått mig att tappa aptiten när folk hämtat mat från de olika faten. Näsdropp, nysningar och pill med fingrarna i faten.
Så de 4-600 kronorna per person lägger vi på extra god mat hemma i stället.
Gå ut och äta kan man göra andra tider på året, då ser man ju åtminstone inte om kocken nyser över tallriken.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!