God morgon den 17 nov.
Ser en strålande stjärna på¨himlavalvet då kanske vi får se ett par strålar från solen när det dagas. Det hoppas jag iaf.
Ta dagen med glädje!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Är du en nattuggla?:)
Godmorgon!
Här blåser det ordentligt och snart ska jag ut med cykeln. Sitter och laddar med gröt nu.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Idag vaknade jag tidigt för en gångs skull, 06:30. Har ätit frukost och sett lite morgon-TV, varit ute hos kaninerna, gått och lagt mig igen och sedan stigit upp igen.
Vädret är molnigt, men med uppehåll och vindstilla.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Godmorgon!
Det regnar ordentligt här, lågtrycket känns i kroppen.
Men annat var det denna dagen för 19 år sedan här i västsverige. Minns inte exakta snödjupet men jag minns att jag inte ens kom ur trädgården med bilen när jag skulle till jobbet, trots fyrhjulsdrift. Bara att stanna hemma.
Minns du Maria?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morgon! Eller god förmiddag rättare sagt 🌺
Varit ute på en kort promenad med hundarna, hunnit städa ena kaninburen samt utfodrat dem och resten av djuren. Vädret är skit men tog mig ut ändå, måste göras. Men man blir inte direkt piggare av vädret om man säger så.
Måndag, vill ha helg xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja jösses, är det 19 år sedan den stora "snöstormen"😮 Det känns inte så länge sedan. Då vart det snö vill jag lova även i Göteborg.
Jag har precis kommit hem från neurologen. Jag har varit "proffspatient" för blivande läkare. Två läkarstudenter och en examinator undersökte mig och ställde frågor. Jag fick svara på allt utom diagnos och vilka mediciner jag äter.
Sedan göra om det en gång till med nya studenter. Spännande.
/Maria

God förmiddag!
Här är det uppehåll och 8 grader, blåsandet som varit i 2 dagar har lugnat sig, skönt.
Så söta kaninerna är Frida, mycket att göra med alla dina fina djur🙂
Då kan du ta åt dig en liten del av äran när dom blir färdiga läkare Maria🙂
Ha en fin måndag allihopa🌺
#7 Tack! Ja det blir en del pyssel men bara roligt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.