Godmorgon fredag 10/10
Godmorgon alla.
Det är verkligen riktigt mörkt ute nu när man går upp.
Jag har varit uppe tre gånger i natt och min man gick upp halv fyra och har suttit och sett på TV.
Ibland är det svårt att sova.
Ha en härlig fredag🙂
/Maria
Godmorgon!
Javisst var det lite svårt att somna igår. Och nu har jag bråttom till jobbet så det är bara att kasta in gröten och skutta iväg
Önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Jobbigt när man inte kan sova Maria, hoppas både du och maken kan sova gott kommande natt😴
Här öste regnet ner sent igår kväll, men nu kikar solen fram då och då.
Önskar alla en fin dag och trevlig helg🌺
God dag alla!
Har precis satt i mig en skål makaroner med ost, smakade finfint! Var ute med min man igår och firade tre år ihop och åt så gott och drack drinkar. Så idag är det en lite trött men glad fru som jobbar på så mycket det går😎
Trevlig fredag önskas alla!
/Christina
Godkväll! 😂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Du menar väl att du har soffan kvarTina!
#5 Grattis till era 3 år!🌺👍
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hehe ja jag menar kökssoffan ska målas.. Har påbörjat lite på den😃
God kväll 🙂
Kom hem lite senare idag, taxichauffören hittade inget vidare trots att han visste till vilken ort vi var på väg, han svängde åt fel håll på Bärbyleden ut från stan och det tog ett tag innan det gick att vända i den ymniga trafiken.
Efter middagen var vi och hämtade min bil hos vår "husmekaniker", jag ska besikta den på tisdag, så jag ville ha en genomgång av den.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll i stugan här också.
Sitter och lyssnar på gamla godingar och här kommer en bortglömd favorit som jag hittade. Joni Mitchell med Coyote🙂
/Maria