Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 552 ggr
Cristine
0

God morgon 7 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min spådom slår in…fortarande väldigt varmt, redan 29+

Önskar er en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God middag! Ledig dag! Gött. Måste ta och greja lite med ditt och datt men jag känner att energi nivån är låg. Idag bara 20 grader. Underbart! Lite regn och det skulle bli perfekt. Önskar er alla en fin dag!

aggeelin
0

Jag tycker om värme så för mig är det ok. Jag frös i regnet igår (hade glömt regnkläder, strumpor och tröja hemma :(  )

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här har åskat under morgon och förmiddag, så vi har haft all elektronik urdragen. Mycket regn har fallit. Det började regna vi tvåtiden inatt och tidvis har det fullkomligen vräkt ner, det regnar fortfarande, men inte så ymnigt.

Det här regnet skulle de haft bättre nytta av 7-8 mil västerut istället, det hade varit till stor hjälp i släckningsarbetet av storbranden.

Temperaturen är perfekt för mig, just nu 18 grader. Röklukten är helt borta efter allt regn och luften känns ren.

[Sisa]
0

Hej härinne, nyss kommit hem från jobbet och sitter och lyssnar till regnet som smattrar mot rutan…känns skönt! Synd bara att det inte är runt Sala det regnar. .Fortsatt bra dag till Er!

stina63
0

Fint foto cristine du har lagt in.. Själv är jag helt slut hehe, Har klippt häcken idag. Har en del häckar förutom min egen. Men de är inte den jag talar om heheGapskrattar

Nu sitter jag här helt slut jösses sådan kraft gymnastik de tar. Nu ska jag bestämma vilken dag jag ska bada pågarna. Deras päls börjar bli smutig och då kommer tovarna. Skyddsdräkt på sig klorna ska kippas innan..

Ha en skön torsdag

[peter54]
0

Vad betyder egentligen rubriken i den här tråden? Är det en godmorgontråd för både den 7e och den 8e, eller betyder siffrorna 7 augusti. I så fall står ju augusti två gånger.

stina63
0

Peter jag tror att de blev skrivet två gånger. 7/8 och augusti,, 8 är augusti

Anders 50
0

Gokväll!

Har varit en bra dag idag, fått mycket gjort.

Har pratat med vänner uppe i brandområdet, är glad att jag inte bor där nu.

#5 Men stina…klippa häcken är inte lätt…lätt att klippa fel! ;)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Jag har också funderat över rubriken och till slut kommit fram till att jag tror att 8an är för augusti och sen står det augusti efteråt. Jag funderade i morse om det var godmorgon för två dagar på en gång.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Ja de är hemskt med branden.. Tänker om de skulle hänt här nere i skåne. Men vi har väldigt mycket grönt och skogar i Sverige, Jösses Tänk bara på om de hände i Småland. Då hade Skåne varit helt avskärmat från övriga Sverige

Hehe Anders,, Men jag klipper inte av sladden.. De gör min farsa när han ska hjälpa till. Då klipper han av sladden också, Varenda gång

Anders 50
0

#10  Vilket elände du har för att få din häck klippt!  😉  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Bara helt apropå på temat "klippa häcken":

Jag hade en jobbarkompis för länge sedan med helt osannolik hårväxt. På sommaren när det var varmt gick han i snickarbyxor med hängslen från Fristads och hängslena nötte vita spår i hans svarta kroppsbehåring.

Han hade ganska kul åt raggen själv, för en gång när en annan jobbarkompis såg några hårstrån sticka upp över skjortkragen när vi stod i matsalen och skulle hämta lunch, ryckte jobbarkompis 2 tag i hårstråna och då skrek jobbarkompis 1 -"aj fan det där var arselet". 😃

stina63
0

*12 Haha,, 😃

*11 Ja Anders de är inte lätt, Men häcken är rätt bred och hög och jag når knappt till mitten.. de låter väldigt roligt😃

Cristine
0

En blunder av supertrötta Cristine som inte vet vad hon gör, men nu är det ändrat.

Ja en del häckar är svårnådda och det är svårt at se vad som klippas.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.