Godmorgon 3 augusti
Godmorgon alla.
Det är lite smådisigt och redan 21 grader så det kommer nog att bli en lika varm dag som igår.
/Maria
Nu kom regnet hos oss. Det är riktigt kvalmigt ute.
#1 Hur gammal är Roxy?
/Maria
#2 10 ½ månad 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aha, rena tonåringen med andra ord. Full fart😃
/Maria
#4 Japp! haha
Så, nu har jag kokat kolja och risgrynsgröt.😃
Jag ska göra fiskpudding från Strömstad i eftermiddag. En gammaldags maträtt som är jättegod.
/Maria
Godmorgon! Vi sitter ute och äter frukost i vårt skjul. Ute blåser det och är mulet, 22 grader är det. Vi som har varit i Grekland tycker att det är lite svalt :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 🙂
Här är det runt 22 grader just nu, men det skulle bli lika varmt som igår enligt väderprognosen, 27-28 grader. Regnet vräkte ner under natten, 10 mm kom det, och tidigt i morse kom åskan, så det blev att gå upp och dra ur kontakter till alla datorer, TV och fasta telefoner. Nu är det fortfarande mulet, men det ser ut att klarna upp.
God förmiddag!
Idag är sista dagen med hårt jobb, det är en del saker som måste göras på de två sofforna men sedan är det klart och vad gör jag då??
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag!
Här har det åskat i stort sett sen det började ljusna. Och från halv åtta till kl halv elva åskade det ordentligt och ofta bara en sekund mellan blixt och knall, och det kom några riktiga störtskurar, 20 mm fastnade i regnmätaren.
Märkligt var att åskan slutade rakt över, den brukar alltid dra bort och höras i fjärran. Men det har varit märklig åska i år tycker jag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God middag!
Blev väckt av blixt, dunder och hällregn 05:30, varade i ca 2 timmar. Nu är det fuktigt och kvalmigt.
Fina bilder Frida och Cristine. Du kanske kommer på nåt annat att ta itu med Cristine.
Ha det gott🌺
# 11 Ja jag kan ju inte bara sitta och inget göra Toyan!😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så nu har vi varit på Frölunda torg. Jag fullkomligt avskyr sådana stora samlingar med affärer men jag var tvungen att köpa nytt batteri till min mobil. Så nu är det gjort😉
/Maria
God dag! Idag var en speciell dag, det var första morgonen jag fick vakna upp bredvid min nyblivna fästman 😃 igår tog han mig upp på ett berg med utsikt över hela staden och gick ner på knä och friade 😍
#14 Vad romantiskt! Grattis 🤗
God kvälls
Kvavt ute och de har regnat inatt och åskat. Vet inte hur mycket här i Malmö de har åskat. Hörde lite mulle men de var inte mycket. Men så sover jag så gott när jag väl har somnat.
Så roligt TanatosNyx Stort Grattis
Ha en skön söndag
28 grader ute, inte klokt xD
Var 29 här nyss! Blåser nästan storm, och kvalmigt!
#14 Grattis! 🌺
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
De är varmt idag. Men Hugo min ena katt. Han la sig på värmedyna som man sitter på så man inte fryser ändan. Tydligen tyckte han den var skön ligga på.
Anton han låg inne i transportburen. Där gillar han ligga. Men han han sticka därifrån innan jag fotade honom.
Men de blåser in för jag har satt upp galler. Så dom tycker de är skönt även om de är varmt där

#19 Haha, katter är för roliga😃
/Maria
Godeftermiddag. Här är det mulet och varmt. Jag ska bära ut strykbrädan och stryka lite.
Jag har varit och hälsat på en kompis i hennes stuga. Av olika anledningar fungerade det inte att åka dit i början på semestern och nu kände jag att jag måste/ville åka dit, fast jag egentligen ville vara hemma och göra "inte så mycket". Det var trevligt att vara där så det ångrar jag inte.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet