Godmorgon 1 augusti
Godmorgon alla från ett svalare Göteborg på cirka 18 grader just nu.
/Maria
Godmorgon!
Trött är bara förnamnet idag.
Och nu blev det bara jag Arrak och katterna i huset igen, får väl stå ut så länge. Och lärde mig nåt nytt, att det går att använda kaffepulver istället för färg när man målar. Det blev otroligt fint!
Mulet och skönt ute, regn på väg.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag!

Egentid i skogen igår :) <3

Nej fäller inte alls ;)
Helt galet att det är första augusti redan, "min" sommar håller på att ta slut 😕 Den går alltid snabbare än vintern, skit med 😉
Äntligen fredag och helg! Ledig i helgen för en gångs skull.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God sen morgon, och grattis alla Per! Tiden rinner iväg, augusti redan. Men jag har hört att sommaren ska vara till oktober..skulle vara underbart! Jobba ska jag hela helgen. Trevlig helg!
Godmiddag
Ja jösses de är ju augusti. De har jag glömt bort. 3 månader till jag flyger till grand Canaria
Måla med kaffepulver hehe ja man kan måla med allt som färgar av sig. Häftigt
Ha en skön fredag

God förmiddag!
Här blåser det och det har förutspåtts regn.
Alltid kul att lära sig nytt Anders. Har många ggr önskat att jag vore bra på att teckna och måla.
#2 Fina bilder Frida.
Ha en fin dag alla LK:are där ute🌺
God eftermiddag alla ni!
Jodå det går att måla med mycket…kaffe och te använder jag mest till möbler och dessa Asiater som stirrar på något målade jag med dotterns smink och med fingrar och naglar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6. Tjusigt!
Hallå alla!
Ännu en härlig dag denna fredag! Jag har jobbat hemifrån, shoppat en massa trosor och masserat min käre make🙂Snart sticker maken iväg och har en fallskärmshopparhelg, jag ska ha hemmaspa ikväll och imorgon åker jag och exet på en dagstur till Åland och tillbaka.
Hoppas alla har en skön kväll!
/Christina
Tack Sisa! Ville bara visa att man kan använda mycket från vårt skafferi och sminkväskor för jag tycker det är väldigt interresant
Anders gäst verkar vara suverän av vad jag kan se och det är verkligen ett tema som jag skulle vilja ta upp. Med kaffe får bilden en antik toutch.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon lördag ! Jag kan inte göra en ny tråd med mobilen. Här sitter jag på balkongen på Skiathos. Frukost snart uppäten och vi ska svart åka till flygplatsen. Här har vi haft en skön vecka.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon lördag ! Jag kan inte göra en ny tråd med mobilen. Här sitter jag på balkongen på Skiathos. Frukost snart uppäten och vi ska svart åka till flygplatsen. Här har vi haft en skön vecka.