Godmorgon, 25 juli
Godmorgon på er!
Både till er morgonpigga och till er som tar sovmorgon (kanske är uppe och slarvar på natten som jag). Jag har nu förberett det mesta inför vår resa till Grekland. Det är bara att svepa över golven och torka av köksbänken/plocka undan en massa. Jag måste komma ihåg mina badkläder, viktigt!! De ska packas till kvällen. Nu är det dags för sängen och en sovmorgon. Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon alla!
Hoppas ni får en supersemester Agge och vila så mycket du kan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er.
Det är inte mycket som lockar mig numera men en resa till Grekland är aldrig fel😉
/Maria
God morgon
Underbart Agge ha en skön underbar resa. Behöver man vila upp sig bli upp passad lite.
Vacker bild på ros cristine härlig färg.
Jobbhelg framför mig men sen nästa vecka har jag en veckas semester igen, Skönt.
Ha en skön underbar Fredag

God förmiddag!
Ha en fin semester Agge.
Vacker ros Cristine, läcker färg🙂
Önskar alla en härlig fredag🌺
Hej hopp!
Idag har jag och mamma varit och handlat. Det blev väldigt svettigt och mammas rygg ville inte precis.
Idag har jag dessutom haft mina linser i, vilket jag gillar att ha. Lila cirkellinser blev det idag, haha.
Satt med mamma och åt Mars glass i trappen innan vi skulle bära upp allting vi handlat idag.
Varmt som tusan ute idag, så både jag och mamma var väldigt svettiga nä vi kom hem.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gomidda!
Shoppade tidigt i morse. Sen har jag satt igång nya vattenpumpen och fyllt upp tunnorna som samlar regnvatten, säkert 500 l, så nu blir det nog regn snart. Och nu ska jag fortsätta och tömma brunnen i potatislandet. (har en extra brunn på tomten)
Har nyss intagit en lätt sen lunch. Gott! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag 🙂
Jag har just kommit hem efter veckans sista "blodbad". Jag har hört på andra att det varit om möjligt ännu varmare idag än igår, det var 33 i Uppsala, vi har 32 här just nu. Nu kommer tiden med de fina solnedgångarna.
Jag såg när jag laddade in den här bilden att det finns ett djur i fältet som jag inte uppfattade när jag fotade. Det finns en liten ögonreflex långt ut i åkern till höger, antagligen ett rådjur.
Här är 31 grader nu och precis i skrivandes stund så kommer det några regndroppar. Tro det eller ej😃
/Maria
#8 Här, vid 19.30 var det riktiga åskmoln och så kom det ca 50 tunga droppar. Nu är det blå himmel och inte ett moln i sikte, helt vindstilla.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vi fick en rejäl regnskur och det var riktigt skönt. Det rensade liksom luften.
/Maria
Hejsan alla härinne, nu har jag varit härifrån länge igen…ledsen för det men min dator fungerar dåligt och jag kommer inte in. Så nu skriver jag från mobilen. Jag vill ju inte ni ska tro att jag bara struntar i Er…hur ska man bara kunna strunta i fina vänner som Er? Hoppas ni har en fin fredagkväll! Kram!
Hej Sisa..jag får låna dotterns dator för min har pajat, så det blir struligt
Ja, nu far jag iväg! Ska bli skönt med vila, avkoppling och god mat. Kram på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack ska ni ha, jag tycker denna ros är helt underbar.