Minisemester med sonen
Idag åker jag på en liten semester med sonen och de små trollen. Vi åker till den lilla stugan i skogen och nu när det är badväder och fint blir det jättebra. Det kommer att bli jättetrevligt att umgås några dagar.
Jag vet hur jag är. Samtidigt som jag vet att det blir trevligt, skulle jag kunna tänka mig att bara vara hemma och njuta av vår trädgård och åka till badet i närheten. Semestern går för fort, jag vill stoppa tiden! Jag är sån så ofta vill jag göra två trevliga saker på samma gång! Och det går ju inte.
Nästa vecka ska jag och sambon åka till en kompis sommarstuga över en natt. Hon blev ensam i januari då hennes man dog oväntat. Det är jättetrevligt att träffas och att bada, åka kanot och äta gott. Samtidigt vill jag vara hemma. Visst är jag konstig! :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fina bilder aggelin, där skulle jag inte ha något emot att vistas en dag, men jag är gärna hemma också 😉
Åh, så fint där verkar vara.🙂
Det låter härligt med en minisemester med son och barnbarn.
/Maria
Det är jätteskönt att vara i skogen och tystnaden och så tycker även sonen. Förut när det var dåligt väder funderade vi på att åka till tex Orsa björnpark om det blev långsamt men nu när det är fint väder blir vi kvar i stugan. Det räcker helt för oss att bara vara där.
Visst är det mest avkopplande att vara hemma? Och bara vara sig själv… göra det man vill.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Badar i fontänen i Rättvik
#6 Åh, Rättvik är fint 🙂 Jag har visserligen bara varit där vintertid men kan tänka mig att det är jättefint på sommaren.
/Maria
Här är så fint!
Här är så fint!
Men bilden vill inte med
Men bilden vill inte med
Men bilden vill inte med