Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 177 ggr
Maria
0

Godmorgon 11 juli

Godmorgon på er alla.

Solen skiner och det är 21 grader redan ute i skuggan.

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Besök i mataffären avklarad.

25 grader, men vinden känns lite kallare idag. Hoppas värmen ger sig och att det kommer regn!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God morgon!

Här fläktar det en del idag, så det är lite svalare, det tackar jag för.

Hoppas detsamma Anders, tycker bara den här värmen är jobbig.

Semester eller jobb, vad ni än gör så ha det gott🌺

Intehärutandär
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har kommit hem igen från 08:orna. + Fint väder. + Lycklig son. + Skönt att komma iväg ett tag. + Vackra hus. - Hotell vid järnväg (ingen sömn) - Dyrt med livsmedel. - Otrevliga 08:or. Ingen servicemind alls. - Åksjuka o kräkor. - Saknad av hund. - Hemsk solbränna. Ja, skönt att komma hem till dalom igen där folk är trevliga o man har råd att äta. :)

Maria
0

#3 Du skulle åkt till Göteborg istället😉

/Maria

Intehärutandär
0

#4 JA ! :-)

Maria
1

Våra vindruvor börjar ta sig. Kul. De gröna växer snabbare än de röda som blir några enstaka klasar.

/Maria

aggeelin
0

God eftermiddag! Hälsningar från stugan i skogen som inte har kontakt med Internet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God afton 🙂

Här har varit lite svalare och i morse vid sextiden var det 16 grader och soligt, helt fantastiskt. Hur det sedan har varit under dagen vet jag ju inte eftersom jag varit uppkopplad till en Freseniusmaskin hela dagen, men nu är det 22 grader och det får också godkänt av mig 😉

Nu ser jag fram emot att få hem familjen endera sent imorgon kväll eller söndag förmiddag. De ska lämna ifrån sig huset imorgon före 12. Gårdagen hade de vistats på Liseberg i 12 timmar och frugan s att hennes ben var som stockar. Jag är glad att vara hemma 🙂