Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 364 ggr
Cristine
0

Go´morron den 26 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blir en livlig sommar med barn som kommer med sina familjer, man får väl hoppas på värme, fast jag har siat hetta till nästa vecka och hela månaden ut.

Ha en trevlig tordsdag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Godmorgon

#0 Låter som en bra prognos inför min semester Cristine, hoppas du har rätt :)

Zabelle   

aggeelin
0

Godmorgon! Solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[tk1971]
0

Gomorron. Upp tidigt, jag gillar att klara av tvätt och matshopping direkt på morgonen. I eftermiddag ska vi på husvisning igen, spännande.

aggeelin
0

#3 Nytt hus på gång?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon från ett ganska soligt Göteborg.

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Solen skiner…11 grader varmt,  fint!  Ska snart iväg till tandläkaren, sen handla lite, sen hämta hem nya traktorn och sen till grannen och kapa ved. Sen får vi se, kanske klippa gräs.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

Godmorgon! Mulet idag, men det är okej. Jag ska läsa ändå. Och ikväll blir det finare middag eftersom att jag och maken varit tillsammans i sex år idag. Tänk så tiden flyger iväg! Imorgon tar vi flyget till Berlin och firar vår första bröllopsdag :) Ha en bra vecka!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[tk1971]
0

#4: Ja, kanske.

Maria
0

#7 Det låter trevligt och så får man önska GRATTIS🙂

/Maria

[Ellenme]
0

#7 Grattis!

Har jobbat 2 timmar på morgonen, ovanligt då jag är ledig på torsdagar men denna vecka fick bli såhär 🙂
Sitter hos mamma just nu, har packat det sista och ska lämna nycklarna och har rensat datorn så hon får tillgång till den helt nu… sen ska jag hjälpa henne med datorn sen ska jag släpa allt hem, tur att sambon möter upp mig… haha! Sedan lunch, sen tvättstuga sedan blir det långpromenad. Oj.. lång dag nu när jag rabblar upp allt! Haha.

stina63
0

God kvälls istugan

Tittar in en stund säger hej,, har hållt på med trädgården innan idag, sen var jag på stan en stund.
Tar det lugnt tar dagen som den kommer.

Ha en skön torsdag

[peter54]
0

God kväll 🙂

Vi har varit i Sala för att ordna med nya pass till barnen inör medelhavssemestern i höst. Jag har haft fantomsmärtor hela dagen och verkligen plågats. Til slut stod jag inte ut längre och blev tvungen att ta en dundermedicin, oxynorm. Somnade ifrån smärtorna några timmar på eftermiddagen. Jag har fortfarande kvar eländet och måste nog ta en tablett till om jag ska kunna sova inatt.