Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 431 ggr
Cristine
0

Trött och nere.

Det är många som tillhör den gruppen nu.Kan det vara vädret som spökar?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anterrabae
0

Ja och D-vitaminbrist.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Intehärutandär
0

Ja, utbrändhet (som ger upogivenhet), ledvärk, div. Vitaminbrister. . .och inkompetent sjukvård. Det och regn gör mig däckad och negativ.

[peter54]
0

Nej jag är varken trött eller nere och D-vitamin äter jag för fosfatbalansen och kalciumupptaget, så det lider jag ingen brist på heller. Jag tycker bara att det är trist att det har regnat eller snöat mer eller mindre varenda dag under maj hittills, svårt att få något gjort ute då.

Fridaaaa
0

Japp men är pga vädret och skolan.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Jag har mått dåligt en period nu så det har varit riktigt jobbigt men jag vägrar att bli trött och nere😉

Jag är visserligen jättetrött och sover mycket på ledig tid men att prata om det drar bara ner mig och det gillar jag inte.

Så jag tycker livet är helt OK.

/Maria

aggeelin
0

Jag tycker också att livet är helt ok trots att vi ska bryta upp troligen de flesta golven i hela huset :) . Det är Skanska jag är arg på istället. Om ett  år är det över.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

De är bristen på solen värmen för min del. Trött hängig,

Cristine
0

Jag har också mått dåligt en lång period, är trött jämt och somnar både sittande och stående knappt orkat skriva och somnat över tangenter ett otal gånger 

Sover högst tre timmar varje natt, nu har jag fått sömnpiller och har sovit inatt en hel timme till. Man blir som en ´zombie. Det värsta är att hjärnkontoret inte funkar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Lillmatten]
0

#8  Bara tre timmar?? det låter inte så kul :/ hoppas det blir bättre med sömnpillerna. 

Själv sover jag som en gris natten igenom och vaknar sedan rätt tid på morgonen utan väckarklockor!