Handla på nätet
Gör du det ?
Ofta eller bara någon gång!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Allt utom mat. Till och med nya bilen handlade jag på nätet 🙂
Det som går.😃
Det har hänt någon enstaka gång, kanske 3-4 saker, billiga sådana, och från ställen vänner har handlat och rekommenderat.
Visst är det enkelt, men jag vill gärna hålla i eller se på saken jag köper.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Gör det ofta, dock inte mat.
Ofta. Kläder, teknik, hundsaker, inredning, hushållssaker m.m. Tycker inte om att gå i fysiska butiker pga min sf.
Jag köper det mesta på nätet, allt från möbler till djurfoder. Vansinnigt bekvämt att få det hemlevererat. Hatar att gå i butiker, så det passar mig utmärkt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
En del till djuren har jag handlat på nätet. Trimmern till hunden var lite billigare på nätet än i affärerna. Hårprodukter som jag inte kan få tag på i vanliga affärer beställer jag också på nätet (Macadamia Natural Oil produkter) Kläder och skor vill jag prova först, så det blir i affären.
Zabelle
Ofta. Det mesta utom mat handlar jag på nätet. Speciellt garn, sybehör och tyger köper jag på nätet om jag inte hittar det jag ska ha på second-hand eftersom att det både är billigare och större sortiment.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Ibland handlar jag på nätet men eftersom jag bor i en storstad så finns det mesta inom räckhåll.
/Maria
Jag handlar mycket på nätet. Tycker det fungerar bra. Gillar att leta efter ett bättre pris, ofta går det att hitta rabatter. Haft sällan problem.
Handlar ofta via nätet. Många av djurens mat och saker är betydligt billigare via nätet, kläder är lätt att få tag på via nätet mm.
Handlar dock inte mat, skor bland annat via nätet.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kläder och skor vill jag prova. Och. ÄR NOGA med färg och det stämmer sällan om jag skickar efter
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kläder och skor vill jag prova. Och. ÄR NOGA med färg och det stämmer sällan om jag skickar efter
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Beställer mycket via nätet, tycker det är supersmidigt.