Godmorgon 15 mars
God morgon alla LK:are ! đ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgonđ
/Maria

God morgon pÄ er!
Solen lyser just nu, men det blÄser starka kalla vindar.
Fin lördag önskar jag erđ

Godmorgon.
God morgon alla!
Jag fÄr sÀga som Toyan..solen lyser men hÄrda kalla vindar. MÄnga visitanter har vÀgarna förbi, det mÀrks att vÄren Àr hÀr. FÄtt lÄna en gammal dator och har varit tvungen att lÀgga in virus och backup program samt andra som behövdes.
Nu Ă€r jag vĂ€ldigt less pĂ„ mina bilder sĂ„ det fĂ„r bli en vacker bild utifrĂ„n. Ănskar er en hĂ€rlig weekend!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
God morgon alla!
Jag fÄr sÀga som Toyan..solen lyser men hÄrda kalla vindar. MÄnga visitanter har vÀgarna förbi, det mÀrks att vÄren Àr hÀr. FÄtt lÄna en gammal dator och har varit tvungen att lÀgga in virus och backup program samt andra som behövdes.
Nu Àr jag vÀldigt less pÄ mina bilder sÄ det fÄr bli en vacker bild
utifrĂ„n. Ănskar er en hĂ€rlig weekend!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Hej hej
Herre Jisses vad det blÄst idag. Vi har varit och förankrat presseningen som ligger över bÄten. Den var pÄ vÀg att blÄsa bort.
Nu börjar det mojna lite i alla fall.
Hoppas att det blir lite lugnare i morgon.
Zabelle
Hej alla LK:are!
Ja, hĂ€r har det ocksĂ„ blĂ„stâŠ. Men annars fint
Maken kommer ikvÀll, sitter pÄ tÄg pÄ vÀg till mig!
Att Ă„ka tĂ„g Ă€r lyxigt bara drygt 3 timmar mellan Gbg och Sthlmđ
God kvÀll pÄ Er!!
Hoppas det Àr bra med Er alla inte skrivit hÀr sÄ ofta pÄ sistone. Det har varit mycket med det nya jobbet dessvÀrre kÀnner jag att det inte Àr rÀtt, sÄ nu har jag börjat söka sommarjobb istÀllet. Det finns en del ute sÄ jag hoppas jag fÄr napp. Har bara en mÄnads uppsÀgning nu sÄ jag kÀnner mig rÀtt fri.
Tror allt kan bara bli bÀttre sÄ det Àr bara att bryta ihop och gÄ vidare.
Kram pÄ Er och ha en trevlig lördag!!!!
God kvÀlls p0Ä er
BlÄser som attans idag. Fick kÀmpa med cykeln i motvind Men skam den som ger sig. Jag kom till jobb helskinnat och i tid ocksÄ. Inte dÄligt. Tjocka jackan tog jag pÄ mig i morse, TÀnkte Àn sÄ sova vide ung Àn sÄ Àr det vinter hehe
Ha en skön lördag