Godmorgon fredag 14/3
Godmorgon från ett Göteborg som kommer bli soligt. Sitter på jobbet och väntar som vanligt på morgonrapporten. Hoppas ni alla får en fin fredag.
/Maria
God morgon!
Vi har redan sol och katterna smet ut på balkongen när jag tog in ett tyg som jag förtvättat. Jag ska nog sätta mig där jag också snart och skriva på min tenta. Imorgon kan vi få snö så det är lika bra att ta tillvara på solen.
Ska möta upp min man inne i stan på eftermiddagen också, han behöver nya glasögon och vill ha smakråd.
Ha en bra helg!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon, solen skiner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
-4 men inte samma klarblå himmel som igår, men solen lyser igenom.
Staren har anlänt. Samma datum som 2012 men förra året kom de inte förrän 3 april, berodde nog på kylan då.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Solen skiner ännu i Malmö nu på morgonen, Men de ska bli Så fint väder hela helgen. Något annat skriver jag inte hehe,
Ska jobba hela helgen. Var ett tag sen. Har haft semester en helg som jag skulle jobba Nästa var jag sjuk.
Önskar er alla en skön Helg

God förmiddag!
Solsken har vi, men det blåser kallt.
Önskar alla en mysig fredag och helg🌺
Hallå! Har ätit mat på jobbet idag. Sååå gott med thai-fisksoppa
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag! Ännu en solig dag, ute är det söta vårblommor, massor fågelkvitter och glada människor. Jag är ensam hemma några dagar denna veckan också, maken är i Göteborg och sliter. Borde ta och göra nytt jag också… tvätta några fönster. Suck, inget jag är bra på eller tycker är särskilt kul. Man får njuta av solskenetssamtidigt iaf!
Gokvälls
Så var den här arbetskvällen avklarad, skönt., Två dagar kvar. Men dom kommer gå fort,