Dubbelgångare
Har du någon sådan? Jag hade stämt träff med en kille på ett kafee och när han komme in går han och sättersig med en annan tjej. Jag reser mej upp och går men närjag går förbi bordet han satt vid tar en hand fast i n arm och jag ska tilli att rycka mej loss då jag ser mej själv fast blåögd. Hon bodde på andra sidan stan och hade samma namn som mej och var dessutom född samma,månad som mej, det var riktigt kusligt. Vi blev väldigt bra vänner och hade mycket skoj tillsamans då vi lurades mycket. Detta var på femtiotalet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ingen som jag träffat men för många år sedan var det en kille på mitt jobb som sa att han hade dansat med mig helgen innan och detta var på måndagen efter. Jag har aldrig i hela mitt liv dansat så jag frågade honom hur mycket han hade druckit?!
Han envisades med att det var mig han dansat med men till slut så förstod han att det måste ha varit med någon som var lik mig.
Skulle varit kul att träffat denna kvinna och se om vi verkligen var så lika som han sa!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har aldrig träffat min egen dubbelgångare, men på ett jobb jag hade så var en av medarbetarna en kopia av min syster, till en sån grad att min mamma tappade hakan när hon såg henne. Hon sa att "Jag kom till ditt jobb för att hämta min yngsta dotter, men min äldsta kom ut".
Lite så att man undrar vad pappa pysslat med (min syster är en kopia av honom).
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har aldrig sett eller hört talas om honom.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har stött på en dubbelgångare till mig en gång på en lunchrestaurang i Göteborg. Kändes väldigt märkligt och jag trodde först att det var en spegelvägg eller liknande innan jag insåg att kläderna inte stämde. Vi smygtittade på varandra och det var synd att vi inte tog kontakt faktiskt. Jag har flera gånger stött på folk här i Göteborg som sett mig både här och där så att jag gissar att denna kvinna bor istan också.
/Maria
Har inte träffat någon som ser ut som mig eller hört om nån som träffat någon som de trodde var jag.
Däremot träffade jag en kille som var läskigt lik Johnny Depp när jag pluggade i Glimåkra. Var antagligen på väg tillbaka efter någon konsert eller konvent då. Han var väldigt trevlig faktiskt, vi satt och pratade ett tag. 😃
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#5 Jag har också haft Johnny Depp på besök hemma.😛
Det var när sonen fortfarande bodde hemma men han skulle vara borta en helg. På fredagkvällen ringer det på dörren och där står "Johnny Depp" och säger att vår son lovat att han kunde bo hos oss under helgen😃
Visst gick det bra. Jag fick ringa sonen och säga att hans kompis var väl omhändertagen och han hade ju givetvis glömt att meddela oss att vi skulle få en helggäst😉
/Maria
#6 Haha kan det ha varit samma kille kanske? 😛 Jag satt på ett tåg först när jag såg honom kliva på och jag typ 'OMG Johnny Depp look-a-like på samma tåg!'. Ville prata lite med honom men trodde inte att det skulle gå, men då klev han på samma buss och vi började snacka. 😃
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Det ska finnas en som liknar mig till 100% enligt min vän som såg henne en gång och trodde att det var jag.
Har många gånger fått frågan om jag har en syster efterom dom tydligen sett en kopia på mig med annat namn. Har aldrig träffat personen själv :)
Flera gånger om året kan jag bli stoppad av någon som tror sig ha sett mig förut på ställen jag aldrig varit på så nog har jag väl flera dubbelgångare bortikring - så ser även #9 ut att ha.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet