Godmorgon 28 februari
Idag var det vår i luften kändes det som.
/Maria
Samtidigt igen! Jag tar och ändrar min tråd! :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2 Så häftigt läckert att se en häger. Som i en saga :) vi har såna ute i träsket ibland men de är svåra att få syn på.
God morgon!
Ja, räknar man ödesdimma som vår så har vi också det 😃 Skulle kunna gömma sig vad som helst i denna tjocka dimma.
Vi var i Uppsala hela dagen igår. Vi var b.la på museet Gustavanium (byggnaden mittemot domkyrkan med kupol om ni varit där). Har aldrig varit i en anatomisk teater förut, och oj så häftigt!! Och så alla fantastiska föremål därtill. Jag har nog ett nytt favoritmuseum.
Idag ska vi tvätta och jag ska göra skolarbete.
Ha en bra fredag 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God förmiddag!
Härligt att du fick se hägern Zabelle🙂
Dimma är det här också. Om en stund är det dags att gå till sjukgymnasten, efter det får jag se vad jag hittar på.
Ha en riktigt fin fredag allihopa🌺
God morgon!
Ingen häger i sikte här, bara dimma.
#4 "Ödesdimma"…spännande ord, längesen jag såg eller hörde det uttrycket. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Har du ingen värme i huset? Eller är du bara frusen av dig? 😉
Hittade de här i postlådan ikväll. Grannen vågade nog inte gå ända fram då hon och resten av familjen haft magsjukan i veckan.
Så nu ska det njutas i helgen! Och de är rena dundermedicinen! Bra mot allt! 😉
Vad är det?
#10 Aj då….glömde! Vaktelägg.
God kväll! Nu är jag på väg till nya lägenheten med lite flyttlådor och en madrass till sängen. Källarförrådet är snart fyllt men lägenheten kommer nog eka lite tomt ett tag till… vi har inget datum för storflytten än. Det går sakta men säkert, Skönt att hyran är låg..
#9 Element är på, men det märks inte för det drar från alla fönster (dörrar tätade jag vid inflytt) så ev värme från element märks ej. Och på nedervåningen är det iskallt 2-3 dm upp. Troligen för huset står direkt på backen utan grund.