Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 201 ggr
Cristine
1

Vad drömmer ni?

Jag sprang för livet över ett sädesfält med tre män efter mej. Jag rymde från en liten innergård där jag trängdes med 50 andra hundar som skulle bli slaktade till mat.

Var nu väldigt trött för jag hade inte ätit på flera dar när ett tåg dök upp och jag  lyckades hoppa på i uppförsbacken, mannen skottade förtvivlat in kol för att tåget skulle nå krönet. jag gömde mej bakom väskorna då jag till min förtvivlan ser männen hoppa på och komma rakt  mot dem. jag samlar mina yttersta krafter och rusar fram och igenom hela tåget med dem efter mej. jag gömmer mej bakom några kolsäckar men de är snart där och jag får springa bakåt igen och lyckas gömma mej under en bänk.. de springer förbi och jag känner mej för en stund räddad då jag ser ett par ben och en tross. En röst säger med mjuk röst kom fram jag ska binda dej och rädda dej.  Hon sätter trossen runt min hals då männen dyker upp skriker och pekar på mej. Då säger kvinnan.. tystnad.. denna hund tillhör hemlig armegrupp som vakar över presidenten, jag tappade den för några dagar sedan och så visade hon upp ett pergaminrulle för männen som slokörade gick därifrån.

Jag kände igen dej trots att du är hund sade hon. 

Jag svarar att jag kände också igen dig Gunilla trots dina sneda ögon och bruna hår. Tack för att du räddade livet på mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mustangcab]
0

kommer  ALDRIG ihåg vad jag drömmer. Min man däremot kan redogöra i detalj för krångliga saker som han drömt.

Cristine
0

Jag minns varenda detalj!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Jag minns i regel drömmen bara när jag vaknat och en liten stund därefter. Men ingen regel utan undantag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#3 Jag är likadan. De bleknar efter en stund när man har varit uppe fast vissa drömmar kommer man ihåg länge.

/Maria

Caroline L
0

Jag brukar också minnas mina drömmar runt när jag vaknat.

Afturelding
0

Jag minns väldigt ofta vad jag drömmer. Igår drömde jag t.ex att en nära vän gifte sig med en fransman, men som sen ville förvandla henne in i ett dyrbart smycke… Och så drömmer jag ofta att jag är gravid/får barn.

För ett par år sedan när jag åt antidepressiva så drömde jag helt galet. B.la att jag födde smurfblå barn som dog under födseln och som sköterskorna bakade en tårta på 🤔

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
1

I natt kommer jag i alla fall ihåg att jag försökte sälja en röd "Push Dakota" (moped) på Sahlgrenska och hade svårt att formulera annonsen så att den skulle bli bra.😛

/Maria

Anders 50
0

Här var det tomt inatt.  Tror jag?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!