Stormen Hilde
Vi märkte typ ingenting av den stormen.blev chockad när det stod att det varit storm igen. Men drabbade mest högre upp som jag förstått det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj! Vilken tur ni hade!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
🙂att tallen missade garaget och el mojängen.
Vilken himmla tur!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En av björkarna på tomten gick sönder, en stor gren på ca 20cm i diameter ramlade helt sonika rakt ner över tvättlinan. Och så hade vi strömavbrott i ca 7 timmar.
Oj!!Ja ibland får man ha lite tur.
Vi här nere är ju drabbade av väder o vind..Men oftast har vi klarat oss bra..
Ja naturen har sina egna regler..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja vi fick ju både Gudrun o Per och då är det ju inte mer än rätt att ni där uppe också får känna på? 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Otäckt med stormar!!
Vi hade besök av stormen Simone i slutet av Oktober, det räcker ett bra tag framåt.
Zabelle
#7 för något år sedan var det oväder här uppe kring jul, minns att det låg träd lite överallt på vägarna, var stora skador på skog, elnät och telefonlinjer, så helt förskonade har vi väl ändå inte varit. ;-) Tyvärr verkar storm och oväder i södra Sverige få mycket mer uppmärksamhet är dylikt här i norr, efter vad jag märkt.
Det var just det jag menade Anders att vi inte fått känna på denna styrka förut men nu vet vi 😛
Har vi inte?
Runt min gård låg granarna centimeter från byggnaderna och nu är jag utan då de var tvugna att avverka resten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi fick blandannat växthuset förstört, ett träd föll bara några meter från vårt sovrumsfönster, ca 2 dygns strömavbrott, hälften av takplåtarna från lillstugan flög bort, takpannor och kantplåt föll ner och massor av träd i vår skog har fallit (vi har inte kunnat kolla exakt hur illa det är än). Sen såklart ligger det "skräp" (dvs grenar, barr osv) överallt också.
vårt före detta växthus
l'm back
Ja, men ingen blev skadad hos er som också drabbats som vi och det är ju bra 😉