Bakar du själv!
Jag har börjat med sockerkakor och rulltårtor som är lätta.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej, bakar aldrig själv. Beror nog mest på att jag inte äter sådant som man bakar ;)
Jag har aldrig gillat att baka. Varken bröd eller sötsaker.
Händer det någon gång så är det min man som bakar.
/Maria
Jag kan få perioder då jag bakar nästan varje dag. Bakar helst sockerkakor och muffins men det blir lite annat ibland också.
Är enklast för mig att baka själv då jag inte tål vete/gluten (inte helt säker på vilket än) och vågar bara äta sånt som är helt utan både vete och gluten vilket innebär att det mesta glutenfria också går bort. Dessutom är det mycket godare att baka själv.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Förr bakade jag mycket. Nu för tiden så blir det mest vid födelsedag. Vi äter själva hellre en bit lättare mat. Vid fikapaus, en slätt kopp kaffe eller vatten.
Var rädda om varandra
Jag bakar mycket, Mycket förr som jag gav bort, Idag bakar jag mycket på jobb, Blir billigare och godare för dom gamla,. Men hemma här så bakar jag sällen numera. Mest för att jag bor själv de blir lättare köpa då om jag ska ha.
Jag bakar mest för främmandet men det blir att jag smakar fast jag inte borde.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bakade mer förut, tycker det kan vara roligt, dock gillar frugan och baka också och det blir alldeles för mycket onyttigheter om båda ska baka jämt. Så jag nöjer mig med att laga mat istället.
Bakar Bröd..Till mig. o så det som behövs om vi skall få främmat..
Då vet jag vad som är i..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bakar jättesällan men jag är uppväxt med mycket bak. Älskar doften av nybakt hemma!!!!
Jepp! Är uppfödd på hembakat bröd, 7 sorters kakor osv. Sedan utbildade jag mig som konditor/bagare med. Väldigt sällan vi köper bröd, annat än hårdbröd eller småbröd, mjuka kakor osv.
jag slänger ihop mitt fröbröd, thats it.. i övrigt har jag inte bakat på .. oj snart 7 år… kaffebröd smakar mig inte, helt enkelt 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Ibland bakar jag, men det är inte så ofta. Då blir det matbröd eller sockerkaka. Och till jul brukar vi baka lussebullar med MYCKET smör i, mums!😃
/Christina
Ja, och ganska ofta. Fyller någon år så står jag i köket i flera dagar. Och ibland bakar jag matbröd.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se