Morgon 8 oktober
Morgon morgon! Long time no see. đ
Blir en arbetsdag pĂ„ drygt 6 timmar idag, Ă€renden i stan sedan hĂ€mta hunden och Ă„ka vidare till pojkvĂ€nnen! Mitt liv Ă€r en enda röra⊠jag lever i min vĂ€ska kĂ€nns det som, haha! Alltid pĂ„ resande fot nu för tiden. Ăr i alla fall ledig imorgon vilket ska bli jĂ€tte skönt!
Ha en bra dag allihopa! đ€
Godmorgon pÄ er!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
HÀr hÀnger regnet i luften och jag Àr pÄ vÀg till jobbet. Just nu en intensiv jobbperiod sÄ jag har inte tid att vara hÀr sÄ lÄng stund.
Jag önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Dis och dimma ute. Trots det ska jag och mina nya grannar gĂ„ pĂ„ upptĂ€cktsfĂ€rd i deras skog. Det finns mycket att se dĂ€r som de inte vet om đ
#0 Tycker du ska försöka fÄ till ett lite lugnare liv! Inte bra att hÄlla pÄ sÄ. Se upp för "vÀggen" !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon pÄ er alla! Jag tycker Anderw har rÀtt och att ni bÄda behöver lÄngsammare takt.
#3 Men Anders ..hur ska du kunna gÄ i den terrÀngen med den tÄn?
SjÀlv tar jag det superlugnt hÀr framför datorn, det enda jag ska göra idag Àr att baka hur nu det ska gÄ till att baka utan vetemjöl.
Ha en bra dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.

God middag.
Fantastiskt höstvĂ€der hĂ€r, sol, blĂ„st och 16,5 graderđ
LÄter jobbigt att leva sÄ elmaek, InstÀmmer i vad Anders sÀger.
#5 Verkligen en sötgris Fridađ
Ha det gott alla LK:are dĂ€r uteđș
halloj! igĂ„r var en annorlunda dag dĂ„ jag fick Ă„ka pĂ„ bĂ€sta lokförarplats i chartertĂ„g till Lysekil. Politikermöte om nedlĂ€ggningshotad jĂ€rnvĂ€g till Lysekil och i Dalsland. Idag harjag sett mig sjĂ€lv skymta i tidningen och ska se nyheterna om nĂ„n timme om de har knĂ„pat ihop nĂ„t bra inslag om jĂ€rnvĂ€gen. satan sĂ„ lĂ€tt man blir engagerad.. đ Men sĂ„ mĂ„nga företag som faktiskt efterfrĂ„gar jĂ€rnvĂ€g och sĂ„ tröga trafikverket Ă€r som myndighet - nĂ€stan sĂ„ man skĂ€msâŠ. đđ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
Goeftermiddag
I gÄr kvÀll kom jag pÄ en sak. Jag kanske skulle gÄ pÄ kurs idag och gjort turbyte med en arbetskamrat, Eftersom jag skulle jobba kvÀll idag,
Jösses komma pÄ sÄdan efter sin lediga dag klockan 22 pÄ kvÀllen,.. Men de löste sig. Fick skicka ett sms till min arbetskamrat, Jag har jobbat dag hehe,
Ănskar er alla en skön tisdag
Glömt att skriva hĂ€râŠ. đź
Hinner önska en god natt iaf! đ
#3 Jag ska försöka! :D Haha.. kÀnner sjÀlv att det blir lite vÀl mycket.