Torsdag 3/10
Hej å God morgon på er! Vaknade på tok för tidigt idag på min lediga dag. Ligger och lyssnar på tystnaden i huset. Lugnt och skönt! Ikväll blir det kurs i gamla tekniker (pyssel) som jag och två väninnor går på. Ska bli kul! Önskar er alla en riktigt bra torsdag!
Å, godmorgon!
Tänk spännande vi människor är. Jag skulle aldrig gå upp förrän det var dags. Idag önskade jag att jag kunde ligga kvar en lång stund till.,
Ut är det disigt och kallt men solen är på gång så det blir ännu en fin höstdag. Ute i träsket går "korna med de långa horna" och betar. Det ser lugnt och mysigt ut.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Ännu en kall fin morgon, -4!
Om en stund ska jag iväg och besiktiga den gamla bilen. Hoppas det går bra, den har inte rullat många mil sen förra gången.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Här är en lite trött ofrivillig hemmafru som har tidiga passet i tvättstugan🙂Ska organisera bland våra skor sen och putsa skinnstövlar, sen ut på liten shoppingrunda. Ikväll blir det after work med maken och några kompisar, det ser jag fram emot!
Ha en bra dag alla!
/Christina
rätt färg på gräsmattan när jag tittade ut i morse 🙂 Igår hämtade jag ut mina rosplantor från postombudet och idag ska det grävas. Hoppas det blir en snäll vinter och att rosrötterna växer till sig. förväntar mig vita dubbla väldoftande rosbuskar nästa sommar! Blanc double de coubert och louise bugnet - heter dom.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon
Ledig dag, Härligt
Idag ska jag till läkaren kolla mina ögon. Får eksem på ögonlocken som blir röda och svullna, Nu är det bra men får kolla upp de ändå
Ha en skön underbar torsdag
God eftermiddag 🙂
Sol och 11 grader.
Ska sätta mig och söka jobb, sedan träffa pojkvännen.
Ha en bra dag!