Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1254 ggr
Cristine
0

Go'morron 30 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron alla ni..upp och hoppa, det är mååååndag! Äntligen tillbaka till det kära jobbet….eller hur? För inte vill man ligga kvar i sängen, nej fy!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Ja, nu är det upp och hoppa iväg till jobbet. Frukosten ska ner och det fort för sen är det full fart hela dagen.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon alla.

Min man är kompledig och jag har en semesterdag. Lyxigt värre😃

Vi ska äta lunch nere på "Nya varvet"

Givetvis hade jag glömt stänga av min väckning och telefonen ringde 05.30. Strax efter det så ringde "larmtjänst" till min man. Det var från hans jobb. Så det var bara att få upp utan sovmorgon.

/Maria

Fridaaaa
0

Självstudiedag. Ska läsa i lite böcker inför imorgon samt jobb ikväll 🙂 Frostigt ute, 2 plus vid 8 tiden när jag vaknade.
Ätit god äggmacka till frukost, nyttigt och gott! Dessutom från mammas höns = bra miljö, kost osv 👍 (köper aldrig ägg från affären som inte är kravmärkta samt ekologiska, stödjer inte dålig hönsindustri).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God morgon på er.

Vilken rolig bild Cristine🙂

Typiskt att sånt händer när man tänkt sig ha sovmorgon Humlan. Önskar er en trevlig dag.

Önskar er alla en fin början på veckan🌺

fotokrafs
0

God middag!

nu ska jag käka lite

Efter jobb ska jag möta maken och så ska vi shoppa regnkläder.
Höstrusk.. Jippie.. Kanske köpa en sydväst🤪
Nordost, ifall att det blåser från andra hållet

Caroline L
0

God morgon!

Jag har varit vaken i någon timma. Har precis kört igång med tvätten nu. Inget upp och hoppa för mig som är arbetslös. Blir lätt långtråkigt 😐

Idag ska räkningar betalas och sedan ska jag möta upp pojkvännen och köpa mig min älskade chailatte. 😊

#3 Håller med dig lite Frida, tycker inte heller det låter helt bra på de ägg från affären där de står att de är från frigående höns inomhus. Tycker höns ska vara ute. Jag köper ägg från grannens då och då, känns mkt bättre. 😛

aggeelin
1

Jag köper KRAV så mycket som möjligt!

stina63
0

Gokvälls

Håller på att tvätta tycker de tar inte slut tvätten,,, Hehe,
Härliga bilder ni har lagt in. Frida så fin katt,

Ha en fortsatt fin måndag

aggeelin
0

#8 Myskatt!!

Nu är jag hemma igen efter yoga, skönt. Hungrig som en varg - det får bli lite keso och bär.

stina63
0

Hehe jag Anton är mysig katt gosig katt också som gillar gosa, De gör Hugo med,

Jag håller på att läsa, Jösses Började läsa om Sagan om isfolket, Svårt att sluta. Har hela serien,..

Anders 50
3

Gokväll!

Hade jag vetat att det skulle bli så mycke jobb så hade jag nog fortsatt att jobba heltid! Nu hinner man ju knappt sköta LK på morgnarna….

Men…bättre sent än aldrig!

Fick en bild nyss när jag kollade mailen, från mitt jakttorn där jag ska sitta den 14:e. Har en kamera där som sänder en bild när något rör sig där. Älgarna gillar äpplena som jag lägger ut där.  :)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!