Godmorgon 24 augusti.
Godmorgon alla som tittar in här! Solen skiner från blå himmel och ser ut att fortsätta så idag.
Hoppas ni får en fin dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gomorron på Dig o alla NI andra också.
Här skiner också solen. Rådjur som var ute på morronpromenad. Lite för långt bort för min kamera. Flugor o fåglar igång. Men jag har mest suttit o njutet av frukosten.
Ha en fin o solig dag
Var rädda om varandra
God morgon! Nu går jag å lägger mig! Fyra nätter kvar att jobba till semestern! Ha nu alla en trevlig lördag!
Morgon morgon!
Sitter med frukost, nyvaken, och ska försöka vakna till liv (fast jag önskar jag hade bord och stolar på balkongen så jag kunde äta frukosten där ute, mysigt värre). Blir att åka till pojkvännen senare. :)
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Här är det frukostdags! Ute skiner solen och det ser ut att bli en ljuvlig dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag.
En sån härlig bild på två kompisar Frida🙂 Klarade hon ribban?
Inga speciella planer för dagen, hemmapyssel och promenader med vovven jag vaktar en vecka.
Ha en riktigt skön lördag🌺
#6 Jajamensan, gjorde hon 🙂
Ja dem 2 är riktiga polare 🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Goeftermiddag
Idag skiner solen igen Så skönt så, Har en vecka kvar av min semester, Ikväll ska jag iväg till en väninna som fyller år idagarna.
Ha en skön underbar solig lördag
God kväll/ natt! I morgon gör jag min sista natt sen får jag äntligen semester. Ikväll bokade jag och en väninna en kryssning. Det ska bli skoj. Tidigare på kvällen varit på en salong för fotvård å ansiktsbehandling. Vi fick testa produkter, var 16 st i två grupper. Det var kul! Ska bli snällare mot fötterna nu! God natt! Sov gott!