God Morgon 13/8.
..Hallo'Hallo. Så jag får äran o vara först o önska er alla en fin dag med vad ni nu har o göra.
O Ni som sitter o jobbar eller är på väg..En extra tanke…

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon Chik och alla andra.😴
Precis som på din bild sitter jag hela dagarna på jobbet!😉
Ha en fin dag alla livsnjutare!🌺
Godmorgon alla!
Snart sitter jag också så som på Chiks bild, när jag fått jobb. Nu sitter jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon, doktorn ger tips om fötter och fotvård, intressant🙂
Jag väntar på att DHL ska komma och leverera en heltäckningsmatta som vi ska ha i sovrummet, så jag är fast hemma tills de kommer! Sen blir det Ikea i veckan och köpa säng osv, kul!
Ha en fin dag nu alla!
/Christina
Gunilla''Vink'''
citytjejen..Det kommer'Det kommer..Jobb alltså..Du!!Heltäckningsmatta är de till baka. inte så ofta man ser eller hör om dessa mattsorten..Men kalla golv blir härliga o gå på..
Ja fin dag flickor..⏰
Godmorgon!
Anmäler mig!
Apropå ställningar…
Jag jobbar ju inte så jag har en väldigt varierande ställning på dagarna, ibland kan det till och med bli vågrätt ställning en stund på eftermiddagen. Men oftast är det stående ställning…😉
Fin dag på er!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Baklås-läge! Vaknade tidigt, borde gå min promenad men har inte kommit iväg.. Nu regerar de mörka gråa molnen på himlen och jag kommer inte att gå iväg nu heller.. 😕 Avskyr att vara ute o gå i regn.. Bara att vänta på att få åka iväg till jobbet kl 13.
Det har blivit höst - känslan är sån och katten har hittat insidan av huset igen, inte bara matskålarna.. Nu ligger han på favvo-platsen i fönstret o trynar. Känns bra…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God förmiddag.
Jag det gick ju snabbt att komma in i jobberutinerna igen, känns inte som jag har varit härifrån alls. Vaknade pigg som en mört kl. 5.
Heltäckningsmatta skulle jag också vilja ha i sovrummet, men det blir för mycket städning när man har djur som fäller, så det får vänta.
Inget speciellt inplanerat för kvällen. Jo förresten jag ska försöka komma iväg och träna. Det har liksom inte blivit så mycket av med det under semestern. Vi började lite försiktigt i går med en snabb promenad, jag och maken, den avbröts dock rätt snabbt av ösregn. Då la vi ner det och gick hem och fikade i stället :)
Zabelle
Hallå Nytillkommna..
Ja horisontalläge 🥵 Är ju den fördelen man har när man är hemma…
Vi är sååå olika. 'o tur e'la det 😃..Jag gillar regnet. går oftast långa promissar då nu på sommaren, inbillar mig att Ormet ligger o trycker i sin lilla håla…
Ja vink' till er..

God morgon vänner
Lite blåsigt idag, Men de är ändå rätt varmt ute, Fast inte inne i stuga. 17 grader ute är det,
Igår höll jag på gräva i trädgården och på kvällen fick jag så ont i min vänstra fot, Jösses kunde inte gå, Tänkte vad har jag gjort? Men kom på att de var allt grävandet, Hehe idag är det nästan borta
Tänk man fick träningsvärk i foten hehe
Igår fotade jag regnbågen, Så underbart fint
Ha en fortsatt skön underbar solig tisdag
#3 Tack Chik, har sökt såååå många jobb nu så snart är jag kontorsråtta igen🙂
Heltäckningsmattan är nu hemkommen, enorm rulle att försöka få in, tog en halvtimme för mig och budkillen, svettigt var det men vad gör väl det!
/Christina
Stina' Aj'då. Ont i lilla tassen..🌺..'🌈
Bra jobbat Citytjejen..🍸

God middag.
Kul att se dig chik, hoppas du haft/har en fin sommar🤗
Så mycket horisontalläge blir det inte trots att jag är en glad pensionär,däremot en del vistelse på golvet när lilla barnbarnet "tränar" i babygymmet🙂
#9 Lycka till med att hitta jobb citytjejen.
En sån söt voffsing MotherEarth.
Ha det gott allihopa🌺
God morgon!!! ☀️🌺
#12 Tack snälla du! Blev just inbokad på intervju i morgon 🙂
/Christina
Hej och god kväll på Er alla!!!!
Semestern på Kreta var lugn, skön och avslappnande. Det jag har gjort är att sola, bada, tagit promenader i Rethmynon. Åkte inte iväg på några turer denna gång. Kände jag bara behövde vara efter allt jobb och allt som hänt denna sommar i mitt liv. Men semestern var väl behövd.
I morgon börjar jag jobba igen, tre veckor ska jobbas sen tre veckors riktig semester. Gud vad jag längtar!!!!
Hoppas det är bra med Er alla!!!
#12 Då håller vi tummarna! 🙂
#15 Jodå…bara bra! Antar att du valde rätt vecka för solsemester. Det har regnat en del i Sverige sen du åkte. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 Lycka till!!!
Zabelle
Hej på er! Nu är jag på väg hem och semestern är söt! Vi hörs snart.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet