God morgon 6 juli
Blå bar himmel men tyvärr med stormvindar.
Igår hade jag det trevligt på restaurang och åt gott. Kom hem sent!
Inga planer för idag!
Ha en riktigt fin lördag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Idag är det varmt. Jag vaknade av hjärtklappning på grund av värmen och var tvungen att gå upp och spola händerna i iskallt vatten.
Så, vi måste hitta på något idag, för det kommer inte gå att vara hemma. Det blir nog 32 grader varmt idag igen. Och jag som hade tänkt sy 😕
Filmen var bra igår! Som Pirates of the Caribbean, fast med cowboys (och bättre actionscener). Inte lika bra som Pirates, men ändå väldigt bra! Det förutsätter ju dock att man tycker om kostym-action, men det gör ju jag 😉 Jag hade dock velat se mer av Helena Bonham Carters karaktär.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Äntligen sommar i Brodalen!! Morgonpromenaden blev ovanligt varm men jag ska inte klaga.. 😃 har ju längtat.. Började rensa ogräs och blev genast attackerad av 1 miljard svarta myror.. Nu står största grytan på spisen och jag kokar vatten - så förvånade dom ska bli.. Myror e helt ok men jag tänker decimera ner dem till mer överskådliga mängder!! Nu e det krig…..
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Gomidda!
Alla verkar trivas här idag utom myrorna i Brodalen och Rebecca. 😃
Här har vi haft vårt årliga jaktmöte nu på förmiddagen, 4 pers delade en jättesmörgåstårta och olika sorters öl! Så nu klarar man sig en stund.
Gräsklippning är nästa projekt, när bara smörgåstårtan har landat på rätt ställe!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!