Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 549 ggr
aggeelin
1

Godmorgon söndag 9 juni

Här kommer söndagens godmorgontråd!! Ta väl hand o den och er själva och hoppas att dagen blir riktigt fin!!

Nu går jag snart till sängs och sen tar jag lite sovmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! 😃

Jag har redan hunnit utfodra alla innedjuren, haft ute hunden, slängt in en maskin tvätt och tömt diskmaskinen. Gäller att vara effektiv ibland 😉 Funderar på att åka till loppisen i Ronneby idag, men får se.
Vi pratade även igår om att åka och fiska, se om det blir av 😛

Denna bilden är tagen för 3 år sedan, igår.
Hemma hos min farmor. Jag tycker personligen jag ändrats en del sedan dess hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
0

Måårning. Här regnar det och för första gången på vääldigt länge så blev det sovmorgon för min del, så nu sitter jag vid datorn och känner mig trög och trött men kommer väl igång så småningom. Inga måsten på listan idag så en slappardag är välkommet.

I horisonten ser jag blå himmel så det finns nog chans till fint väder idag med 🙂☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

chik
0

Morron'Morron. <O en fin Söndag till er alla.

Frida Mysig bild..🐶

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Godmorgon!

Det blev faktiskt lite sovmorgon idag…låg kvar till halv åtta! 😴 Men nu är alla morgonbestyr avklarade, inklusive kaffepåtårar och tomatvattning, så nu blir det datakoll vid TV:n (just nu Mark Levengood och Pia Johansson i studion)

Sen blir det nog fullt upp som vanligt….

Höll på att glömma…Solen skiner! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon alla.

Jag är gräsänka och det är sååå tråkigt. Bara jag och katten hemma men vi ska nog hitta på något idag.

/Maria

Afturelding
0

God förmiddag!

Idag ska jag sy, och försöka få lite pyssel gjort. En av våra gäster har ångrat sig och vill nu komma igen 🤔 Kanske, ska tilläggas, för hon kommer bara om två andra gäster kommer. Så nu måste jag göra placeringskort åt en gäst som kanske kommer. Men sambon ville inte säga nej heller eftersom att det är en väldigt nära släkting.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Sådär! Då var frukosten i magen och nu är det dags att sätta fart på dagen. Jag ska gå ut och sätta de sista plantorna i krukor, tror jag. Jag hoppas på att bli klar idag. Det blir en del krukor i trädgården.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Jag var faktiskt här och skrev kl 3 i natt men lyckades inte lägga in texten

½ 8 skulle jag bara vila men vaknade kl 10.

#6 Jag är såå nyfiken Afturelding på din klänning Vi får väl se dej sedan med den på?

Är du inte nervös?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

#8 Ja klart ni får det :) Jag skulle kanske kunna skriva en tråd om bröllopet sen, när det är över.

Jag börjar bli lite nervös nu faktiskt. Men det är nog mest för att det är en del kvar att göra. Själva dagen som så är jag inte nervös för, det värsta som kan hända inkluderar ju fortfarande att vi blir gifta så länge vigselförrättaren kommer 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Godmiddag på er

Jag har jobbat lite och har rast nu ska till jobb om en timme jobba resten av kvällen,.  De var kyligt i morse men nu har värmen kommet tillbaka, Lite molnigt och lite sol

Ha en skön söndag

Toyan
0

God middag.

Solen lyser igen efter åskans dundrande, hagel och regn🙂

#10 har du delad tur stina, och är det tid som ni inte får betalt för?

Nu ser det ut att dra ihop sig till regn här igen, troligen åskan också.

Ha en fin söndag allihopa🌺

[Sisa]
0

Hej vänner!

Hoppas Ni har en fin söndag!      🙂

citytjejen
0

God kväll alla!

Sitter och slappar med datorn i knät medan min käre man är ute och fixar med vårt nya köksbord. Ett vanligt obehandlat furubord som han slipar och bränner på och allt vad han nu gjort, så ytan blir lite mer "rough". 
I övrigt har vi köpt nya utemöbler och annat smått och gott och om ett tag är det väl dags att tänka på middag. Sen blir det ett bad och fixa i ordning inför ny skolvecka. Och på tisdag ska jag tatuera mig, jippi! 🙂

Hoppas alla haft en bra dag!

/Christina

stina63
0

*11 Ja Toyan än har vi de, Men de blir nog ändring av de.  Men vi har de bara på helgerna. Två delade turer på tre helger,