Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1077 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, lördag 8 juni

Godmorgon på er, när än ni går upp!! Jag önskar er alla en fin lördag. Jag sitter i köket och ser ut på natten som är ljus och härifrån ser jag trädtopparna och en vacker himmel.

Nu är jag snart på väg till sängen och tar lite sovmorgon, imorgon lördag.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Caroline L
3

Nu går jag också och lägger mej.. jag har suttit uppe och beställt hem mina kristaller/stenar. Blev rosenkvarts (favoriten), ametist och bergkristall. I både pendlar och hängen, slipade och råmatieral. Är mycket glad!! 🙂

Anders 50
1

Godmorgon!

(vilket man nog inte kan säga till de båda ovanstående, de sover nog sin törnrosasömn än  😴) 😃

Solen skiner…allt väl…och idag blir det slåtter bl.a. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
1

God morgon

Underbar skön dag Solen skiner idag med, Jag ska jobba hela helgen,
Önskar er alla en underbar skön solig lördag

chik
0

God dagens här i burken.

agge. vist är det härligt o bara sitta o se ut i Natten..🌛

caroline. Roligt,Stenar är något speciellt..

Önskar er alla en fin Lördag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Solen skiner. Har fått spreja med radar i köket och hallen. Dumma flugor! Försvinnförsvinn 😉

Se vad dagen har att erbjuda! 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
0

Morgonen började tidigt och molnigt. Promenaden blev nästan 1 mil. Tyst ute med fågelkvitter som bakgrund, inga bilar. Skönt. När jag kom hem så bröt solen fram och jag skyndade mig att dra fram vattenslangen och vattna nykomlingarna -3 st kaprifoler och 3 st klematis så nu blir det strax kaffe och lata sig på yttertrappan en stund, sen blir det nog ett fikarace hos vänner idag… känns så…😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Afturelding
0

Hej!

Vi håller på att smälta bort. Vi har 30.8 grader inomhus, och det är nästan outhärdligt nu. Vi sitter på varsitt håll med en stor fläkt emellan och bara väntar på att solen ska passera (vilket den brukar göra vid 16-tiden).

Men imorgon har de lovat regn i alla fall.

Jag sitter och försöker skriva ihop vigseln. Det vore ju bra att ha den färdig för alla inblandade. Och så ska jag skriva ihop tipspromenaden också. Vaknade upp i morse och insåg att det är exakt tre veckor kvar, och sista veckan är fylld av lillebrors födelsedag, resa upp till Hudiksvall dagen efter att vi kommit hem, hämtning av min ena tärna som ska hjälpa till lite osv. Så egentligen är det bara två veckor aktiv tid 😮

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Toyan
0

God middag.

Solen lyser, vita molntussar mot en blå himmel och dom vackert gröna träden..en fröjd för både kropp och själ🙂

#5 Söt bild Frida.

#7 Jobbigt när det är så varmt inne Aftur. Lycka till med allt du har att göra.

En fin dag önskar jag er alla LK:are i vårt avlånga land🌺

Caroline L
2

God middag, nu har jag gjort allt jag ska göra idag och har kvällen till att vila upp mig inför natten. Är dock orolig över min häst som varit i hästbråk ända sedan den nya hästen släpptes in i beteshagen. 😕….. 😭Lilla jag som alltid oroar mig.

#4 Visst är stenar speciella. Är helt dragen till dom och vill samla på mig så mycket jag kan. Dom har speciella krafter 🙂

Anders 50
1

#9 "har kvällen till att vila upp mig inför natten" ??????

Vad ska du då hitta på?  ☺️ Men vad det än är så hoppas jag det går bra! 😉

Här har dagen förflutit i "svettandets tecken"´… varmt idag när man rör på sig! Fy för denna värme!

Men gräset är avslaget och inga rådjurskid fanns i gräset, så det funkade i år också med skrämmorna!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Gokväll på er alla.

Efter en timme och 40minuters nattsömn är jag förvånad över att jag inte alls är sömnig just nu. Har suttit och tittat på en vulkan i 12 timmar i direktsändning.

Herreje vad allting gror de har ju nyss varit  här och klippt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Caroline L
1

#10 Haha jag jobbar natt!! Det var det jag mena 😃 Nu ska jag sova godnatt allihop!