Vad gjorde ni igår?
Hur blev dagen?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Toppen! Firade tillsammans med alla syskon med familjer. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vanlig dag: Plugg, fixade med djuren osv 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fixade ute i planteringen, njöt av värmen och kopplade av. Passerade stadsparken två gånger och hörde lite musik på avstånd.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Varmt. Vi tog en promenad mitt på dagen för att det var omöjligt att sitta hemma. Dessvärre är det lika varmt idag också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hade en toppendag igår! Tog promenad på Söders höjder, åt glass, solade, tog ett glas vin. Sen blev det grillning på kvällen. Dock inget firande av nationaldagen, har inget intresse av det. Men det är bra att det är en röd dag för då blev det ledig långhelg för oss🙂
/Christina
Spelade vår vackra nationalsång bara för att. Sen var det mest mys i solen. Njutit av värmen och naturen med liten hund då såklart.
Sverige är ett vacker land. Tyvärr behövs lite annat tänk för att det ska bli fantastiskt och bra land att leva i dock..
Var ledig och passade på att njuta i solen..fick t om lite solbränna. På kvällen var vi ut och åt tillsammans med goda vänner.
En fin nationaldag, även om jag inte såg så många flaggor! 🙂
Drog till Strömsholm efter jobbet och kollade läget inför kommande helgs Grand National.
Lovade bossen hjälpa till lite nu i veckan som kommer, men kommer ej kunna kika på GN då jag kommer vara bortrest på Lördag/Söndag.