Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 663 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 19 maj

Godmorgon på er!

Såhär på dygnets första timmar så vill jag önska er en fin dag! Både till er som är morgontidiga och såna som mig, som vill ha lite sovmorgon.

Imorgon ska jag ut på konstrunda med några kompisar, det ska bli roligt.

Ha en riktigt fin söndag!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon ALLA!

En stor katastrof i mitt liv ha hänt, min 4-hjuling är stendöd, nu tar jag mig ingenstans😢

Som tur är så har jag min trädgård men den är ju begränsad. 

Önskar er en härlig pingstdag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mooniq
0

#1 dumt med död 4-hjuling. Hoppas den är lättmeckad och snart igång igen.

jag har gjort en mindre promenad idag, mörka gråa moln på himlen men ändå skönt ute, fåglarna kvittrar på kapp och snart är kaffet klart så jag kan sätta mig ute en stund.. Hoppas att regnet uteblir men min lilla väderstation säger regn… 😐 Mina fröer har bestämt sig för att växa och Luktärtorna har kommit längst med ca 5 cm.. 😃

Någon som har eller vet hur jag planterar om Olivträd? Jag ska gå in på trädgårdifokus oxå o kolla…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

Godmorgon alla.

#2 Det där med olivträd och omplantering skulle jag också vilja veta. Jag har ett som är några år och jag har planterat om det en gång men minns inte hur.

Sedan har jag ett ganska stort som är nytt för året så det tänkte jag plantera om nästa år.

/Maria

Cristine
0

#2 Det enda de kan göra åt den är att man trampar igång den och det kan inte jag göra.

Maria
0

#4 Kan du få hjälp med detta Cristine. Jag förstår att du blir ledsen när din kompis är dålig….

/Maria

Fridaaaa
0

Morgon!

Regnar här, trist! Jag som hade planerat mysig utefrukost med sambon idag för att överraska, men det blev ju inte så, synd! 😕
Men perfekt väder att plugga i, inför imorgon 😃 Så lite plus kanske? hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon igen!

#1 Men Christin, går det inte att skicka fyrhjulingen till "doktorn"? Inte får den vara död!

Nu snart är frukosten i magen och jag ska försöka hinna göra något vettigt innan jag åker på konstrunda i Arboga.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God morgon

Så var det regn här i Malmö. Inte lite heller, Får städa istället här inne,
Ha en skön söndag

Toyan
0

God förmiddag.

Fina bilder Cristine och Frida🙂

Så trist att 4-hjulingen strejkar Cristine, har du nån granne som kan trampa igång den kanske? Hoppas någon kan få igång den.

Här regnar det och Tor har varit i farten och fört oväsen.

Önskar er alla en fin dag med allt ni hittar  på☀️

Afturelding
0

God morgon!

Mulet och svalt ute idag, skönt. Vår lägenhet vätter mot syd, och vi har konstant sol från soluppgång tills klockan blir 19-20. Vi lever i ett växthus på sommaren med andra ord.

Vi städade igår och jag passade på att omstrukturera min garderob. Insåg att jag hade inte mindre än 10 röda klänningar, haha. Jag behöver nog inga fler…

Idag ska jag sy och göra lite skolarbete.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

flisan708
0

God eftermiddag!!!

Grått och mulet idag!!! Helt ok tycker jag. Det kanske blir fint i morgon. 

Idag väntar ett spinning pass med house musik. Sen måste jag få gjort saker som legat över mig ett tag. 

Ha nu alla en bra dag!!!

Cristine
0

Startmotorn har brunnit..de har plockat isär den…😭 och lämna in den för att sätta dit en ny kostar 5000

Mooniq
0

#12 - surt 😕

stina63
0

Aj då de var mycket de kostade cristine

Hans K.
0

God eftermiddag
Här "bärs" det saker fram o "tebak" hit o dit i dessa flytt-tider. Två lägenheter ska in i en. Råkade sätta mig, o nu kommer jag inte upp ;-)
Ha en härlig söndagskväll. Hälsn. /Hans

Anders 50
1

Gokväll!

Söndag till trots så har det jobbats från tidiga ottan idag. Vattnade allt som behövdes i alla tre växthusen så det var klart till öppningsdags kl 10. Fast folk kommer ju redan 9 så de får tåla lite dropp från övervåningarna.

Sen blev det full rulle där även idag, trodde de flesta handlade igår och planterade idag, men det var fel.

Men i eftermiddag har det regnat så fint, behövs verkligen!

Nu ska jag hitta på nåt gott med älgfärsen som jag tog upp ur frysen i morse, kan va bra att ha några färdiga middagar i frysen när det blir bråttom, bara att koka potatis…

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

#16 - stora goa älgfärsbiffar.. mumma att äta kalla oxå 🙂

Anders 50
0

#17 Blev biffar i pannan, och 2 limpor i ugnen, de sista med nytt recept. Havregryn och potatismjöl, har aldrig provat det, men det var ingen höjdare precis.

chik
0

God kväll på er LK.

Ja då har vi fått regn, som vi verkligen behöver.

O vi har kommit hem från första turen med Husbilen..En härlig helg har vi haft..

Vink till er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

#19 Vink tbx! 🙂

fotokrafs
2

God natt på er!

I fredags åkte vi neråt landet och hälsade på mamma, redan kvällen dagen efter åkte vi hem. Snabb visit, men mysig.. underbart att åka genom vackra landskap.
På vägen ner tog vi vägen "längs med" Göta kanal och stannade för fikapaus i Motala. Färgglad rabatt där 🙂

Idag, nja igår blir det visst .. köpte vi en mobiltelefon till maken. Verkligen på tiden , men usch.. "ångest" att köpa prylar. Jag har redan fått den att hänga sig en gång.😮

Slappt nu på kvällen, degat framför Tv och sett hockeyfinalen