Godmorgon, söndag 28 april
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Agge och alla andra som droppar in.
/Maria
#3 Gud vad söt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Håller med. Åh så söt.
/Maria
#4… #5 Jo, en fin kille! Men det gick åt säkert 75 bilder för att få en vettig. Till slut blev det koppel på! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Söt! Är han din eller din brors?
#7 Brorsan står som ägare men vi har den ihop.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här skiner solen!! Jag har satt på en köttgryta som ska stå här och koka i tre timmar. Själv ska jag gå ut i trädgården en stund. Mycket av plantorna i min plantering ser döda ut. Tråkigt! 😓Jag har ca 30 stycken marktäckare i planteringen som ser döda ut. Jag hoppas att jag har fel.
jag fick byta ut en massa plantor förra året och då såg det ut såhär.
God dagens.
Idag är det fint väder och min mopedputtrardag. Så jag skall puttra till Elgiganten Mediastore och köpa mig ett displayskydd till min kommande telefon jag får i veckan.
Sen så måste jag ha ett minneskort så att jag kan lagra alla bilder jag kommer fota 
Det blir en nätt liten tripp på ca 25-30km t.o.r -såvida jag inte åker alltför mkt vilse på dessa cykelbanor 
-tur jag har full tank i moppen och har en räckvidd på ca 15 mil. 
Önskar er en riktigt fin dag.
God dag, sent omsider kommer jag in, de har visst inte åtgärdat felet trots att elbilen med hisskorgen åkte förbi här igår.
Vackert väder men iskalla vindar.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Go'dag!🙂
#3 Så sööt
#10 Ha en trevlig mopedputtrartur.👍
God eftermiddag! Vaknade 11 idag brukar sällan sova så länge när jag är ledig. Sen har jag druckit kaffe och talat i telefon, jag som skulle göra så mycket idag. Får bita I det sura äpplet nu å sätta lite fart. Ha nu alla en skön dag!