Nytt förhållningsätt
Nu ska jag, som har svårt att somna gå och lägga mig tidigt. Jag har idag ett nytt förhållningssätt. Jag ska bara gå och lägga mig för att "känna hur det kännns" och njuta lite av att ligga i sängen 😴😴
Tror ni att det går att somna då? 🙂🤦♂️
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Man kan ju alltid prova :) man brukar ju kunna bli trött om man ligger en stund i sängen och bara njuter av hur mysig den är.
Lägg dig på sidan och läs. Helst något inte allt för spännande!
Men..brukar bli problem med glasögonen (om man nyttjar sådana)när man somnar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
§Här sitter jag och väntar på att du ska dyka upp.. när jag gör sådana försök är jag snart uppe igen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tror din idé gör det lättare då man inte sätter press på det. Hur gick det förresten? Somnade du? 🙂
Jag tror att du kommer lyckas med det Agge. Det gäller nog "bara" att tänka lite annorlunda.
Min man har i många år haft problem med att vakna mitt i natten utan att kunna somna om. Han har alltid somnat gott på kvällen men efter någon timma varit klarvaken igen. Han gick för det mesta upp och såg på TV eller läste tills han kände sig trött igen.
Numera så ligger han kvar. Han tänker som så att kroppen vilar ändå fastän han är vaken. Han ligger och tänker på positiva saker och somnar så småningom.
Han tycker det funkar bra nu när han slutat stressa upp sig för att inte kunna somna.
/Maria
Det funkade faktiskt!! Jag tror att jag somnade kring kl 23 och det är tidigt det!
Jag tror att jag ska försöka samma knep ikväll 👍
Bara gå till sängen och ha det lite mysigt! 🤦♂️
Om en stund ska jag gå och lägga mig i sängen och värma fötterna 😴
#7 Funderar starkt på att göra detsamma, ska upp okristligt tidigt i morgon, 06.00! 😮 Men till skillnad mot dig så är mina fötter varma! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
06 ÄR tidigt!!
Skönt att det fungerade Agge!
#8,9 Klockan 6 är ju sovmorgon 😴
Zabelle
He he, 06 känns som natt!