Godmorgon, tisdag 2 april
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här lyckades vi försova oss. Troligtvis har min väckarklocka ringt men jag vaknade först när jag hörde sambon raka sig. Jag ska jobba hemma under några timmar på förmiddagen. Vilken tur att jag inte hade en tid att passa på jobbet idag.
Solen skiner ute, härligt, för nu är det faktiskt några plusgrader ute!
Önskar er en fin tisdag!
God dagens på er här i burken.
ja det är lite krispigt ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här är det 2.5 grader ute, inte varmt men ändå på plus
Sådär! Nu är jag snart på väg till jobbet!
Ha en fin dag!
God eftermiddag! Vaknade för en knapp timme sen, fyra nätter avklarade nu ledig tills på torsdag. Känner mig rätt väck i skallen nu. Solen skiner så vackert, plus 4 grader ute. Hoppas hoppas att jag får hämta symaskinen på posten idag, längtar efter att få sy. Min dag kommer att bli soft idag! Ha nu alla det så gott!
God eftermiddag!
Idag har jag en lugn dag, hinner titta in här!
Igår var det vårigt värre, för vi ställde på bilen! Givetvis tog vi en liten sväng också.
Tänkte fota påskbjörken i Södertälje, men vi tabbade oss kom dit när den stod helt i skugga. Får se om det blir av en annan dag istället. Kunde i alla fall njuta av solskenet på bryggan och kolla lite fågelliv i kanalen. Sen drog vi till friluftsområdet där vi springer ibland (på sommaren). Såg att i alla fall några kaniner överlevt vintern
Gokvälls
Våren är här Äntligen, Men de var väldigt kallt imorse väldigt kallt. Men våren är här nu
Go eftermiddag!
Trodde faktiskt jag skrev i
morse efter Anders eller så glömde jag skicka iväg det. Nåja..jag hade inte så mycket att berätta mer än vad alla säger här..strålande väder!
Ser nu någon av de som plogar vägarna har haft sönder hela ställningen där soptunnan stod, kan inte fatta hur för den står ju inne i diket.
Dottern som målade den är väldigt ledsen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag/kväll.
Idag börjar Äntligen Hemma igen, kul! Elsa Billgren är med denna säsong också, och det passar ju mig perfekt.
Vi tittade på festlokalen igår, och vi är så nöjda! Läget är helt fantastiskt och stora salen är fin. Vi har även bröllopsshoppat på IKEA idag.
Min morfar insisterade på att betala mat och lokal också. Vi ville väll egentligen inte ta emot pengar, men han ville verkligen. Vi fick det i tidig gåva. Och nu när vi fått smälta det så är det ju väldigt skönt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#11 Det där var en cool bild, tycker jag
#12 Förlåt, men jag har glömt när den stora dagen är? 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll 🙂
Här har varit kanonfint väder hela dagen och jag har inte varit inomhus många minuter. Gästerna har åkt hem och nu är det lugnt igen här hemma.
Jag har jobbat med det ena och det andra, bland annat byggde jag en ny starholk istället för den gamla som ramlade ner i höstas efter 17 år i björken på tomten.
#14 Äsch, jag inser, tillskillnad från de flesta andra som ska gifta sig, att vårat bröllop inte är det viktigaste i andras liv 😉29/6 är datumet :)
/Rebecca
#16 Ja, bröllop är ju inte så märkvärdigt…tänkte bara att det var bra att veta ifall du inte syntes till här på LK den dagen. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#17 Haha, nej, det har jag nog inte tid med på hela helgen där 😃
/Rebecca