Godmorgon, onsdag 3 april
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Burr, nu är det fem grader minus ute igen. Och jag som lagt undan "yllekalsongerna"! Det blir att cykla fort till jobbet.
Annars skiner solen så fint.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 🙂
Solsken och 5 minusgrader hos oss. Vanlig onsdag för min del, vad fru och barn ska hitta på idag vet jag inte.
God morgon! -2 ute men upp till 8 grader varmt ska det bli enligt prognosen. Underbart! Är fortfarande lite chockad över gårdagen. Var och hämtade min nya symaskin igår, packade upp och upptäcker att det är fel maskin än den jag beställt. Den som jag fick hem kostade tusen kronor mer. Ringer upp företaget och berättar att jag fått fel maskin får till svar. Grattis, jag tyckte du skulle ha den sen fick du vänta hela påsken. Säljaren berättade att han komihåg mitt efternamn då jag ringde och frågade i förra veckan. Frågade flera gånger om det var sant. Fattar ni, jag är i chock efter detta men lycklig. En väninna var hem sent igår kväll och kollade in maskinen. Nu funderar hon på en med, idag kommer en annan väninna hem och kollar. Skulle inte förvåna mig om detta företag får två till kunder. Symaskinen är helt underbar och cool. Som en smartphone fast i form av symaskin. Älskar ny teknik. Idag ledig dag, ska åka till Insjön och köpa material för mina syprojekt. Sen ska det sys. Är så glad! Ha nu alla en bra dag!
Gomorron!
, Idag är det halvmulet för första gången på väldigt länge och det har varit varmt under natten då väldigt mycket snö smält bort… äntligen!
Det har iaf varit vår ett bra tag nu säger katterna och skriker ut sina vår-känslor. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
-9 inatt, nu sol från klar himmel, och det doftar gödsel från åkern utanför trädgården.
#4 Vad kul när man blir så bra bemött och får så fin kompensation för att du fått vänta! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Jag är jätteglad och chockad! Verkligen super att det blev såhär!

God morgon på er!
Solen lyser och det är endast 0,3 minus🙂
Måste ut och handla idag och diverse annat nödvändigt.
Vackra bilder fotokrafs och Cristine🙂
Vad ni än fyller dagen med så ha det gott🌺
God morgon!
Idag ska jag plugga, och kanske sy.
#4 Sådana företag vill man verkligen gå tillbaka till, så kul att de bryr sig om sina kunder!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#4 Wow, fick du en bättre symaskin till samma pris?
det var en glad överraskning 👍
#8 Hälsade på sjöfåglar igår.
Svanarna var på bra humör och kom fram och poserade
God eftermiddag
#4 Roligt när någon gör det där lilla extra… då ska man hjälpa till och sprida det via "djungeltelegrafen"
Här jobbas det men i helgen som var, var jag ute och testade ett nytt objektiv, ett 100-400. Det vart bla. en vovve som jag blivit nybliven husse till…ingick liksom i min nya relation ;-) /Hans
#11 Kul med nytt objektivet och vovve 😃