Bokat sommarresa?
Har ni bokat er sommarresa ännu?
Jag tog mig ett mycket snabbt beslut då Apollo via fäjjan erbjöd 1000 kronor i rabatt till Kreta/Rethymnon.
Så nu har jag bokat resa till Kreta i Augusti. Bokat hotell vid Arlanda samt tågbiljett dit. Hotellet på Arlanda blev ett superfynd för 550 kr på Radison blu hotell. Det roliga är att jag inte är känd att vara direkt impulsiv, så detta att bara köra på utan att tveka och tänka är ovanligt för mig.
Åh vad jag är glad!!!!!!!!
Åå, låter jättetrevligt!! Så roligt för dig!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ska ej på sommarresa 🙂 Så nepp, har jag bokat.
#0 Låter trevligt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh, vad roligt. Kreta är underbart.🙂
Tänk bara på att augusti kan vara väldigt varm på Kreta😉
/Maria
Oooi, så mysigt och härligt för dig.
Skulle vilja jag med..men..ja, ni vet…
Grekland är ett härligt land som jag saknar rejält mycket 🙂
Jag har alltid rest utomlands förr i tiden, haha. En gång/år i säkert 7 år och under 2009 var det var tredje månad.
Kan sakna det ibland, bara fara iväg och upptäcka fina städer och härliga länder men nu har jag en hund och ska fokusera på det s.k ''vuxna'' livet :). Så nej, i sommar blir jag hemma i Sverige och ska njuta då jag alltid arbetat på somrarna i flertals år!
Nej, har inte bokat nån resa. Dels trivs jag bra hemma i omgivningarna, har mycket som kräver skötsel hemma, djur, hus, trädgård och mycket mer, så det blir kortare resor när det blir nåt tillfälle för sådant.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nej jag har inga planer på någon resa, jag väljer att vara hemma i min egen miljö 😉
Vi funderar på att börja leta idag. Vi tycker om att resa till Grekland
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ska till Grekland (zakynthos) i juni, 4 dagar efter min student och vara där en vecka med min mamma och bror :)