Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 699 ggr
Cristine
1

God morgon den 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våren dröjer i år men vi är snart där..tappa ej hoppet, det är svårt att tänka sig det när snön ligger utanför, men under dessa drivor ligger de och vilar och bara väntar på startskottet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Å vilken härlig bild!  Godmorgon Cristin! Och ni andra som kommer sen!

Här skiner solen och det är som vanligt kallt ute. Jag är på gång med frukosten och ska snart åka till jobbet.

Ha en härlig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon.

Solen skiner i Malmö och det var 5- vid halv 6 i morse när jag åkte till jobbet. Kan bli en fin dag.

Vi ska ha hela släkten hemma till påsk, vi blir ca 20 stycken. Bonussonen som bor i Spanien med sin familj kommer också hem. Ska bli riktigt kul att kunna samla alla på en gång.

Ha en riktigt skön tisdag!

Zabelle   

stina63
0

Godmorgon

Jo den dröjer för jag såg i mobilen att snö ska komma på torsdag upp till 3 cm

Själv ska jag jobba, Var lite yr i morse, Fick för mig att jag var ledig idag, Men kom på snart att det var jag inte

Ha en skön tisdag

[peter54]
1

God morgon 🙂

Här är halvklart och nollgradigt. Det har snöat på morgonen, men det nya är redan bortsmält och det skulle väl bli plusgrader mitt på dagen. Jag tycker nog att det är vår ändå av flera skäl. Det töar åtminstone dagtid, fåglarna kör sin vårlåt och ljuset icke att förglömma.

Jag har gjort en vetenskaplig upptäckt 😉. Visste ni att månen faktiskt är ett rör och inte ett klot? 😃

[Sisa]
0

Godmorgon,

och tack för ljuvliga bilder!

Solen skiner, ett par minusgrader, fåglarna kvittrar och jag är ledig idag..kan det bli bättre ?

Ha en fin dag!       ☀️

Maria
0

#4 Haha, vilken bild🙂

Godmorgon alla från ett jobb där jag inget har att göra. Hur kul är det?

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

-11 och sol.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Får försöka locka fram våren mota bort vintern med fågelsång🌺

citytjejen
0

Godmorgon! 

Härlig dag här i norrort, solen skiner och det är några plusgrader ute. Har precis tvättat färdigt och sitter och planerar lite för den närmsta framtiden. Ska svänga ihop nån lunch och sen ta min sedvanliga promenad🙂Ikväll blir det middag med kompis och jag njuter av de sista lediga dagarna innan skolstarten om en vecka!

/Christina

Afturelding
0

Är du säker på att det blir vår i år Christine? Vi börjar befara att vi får gifta oss i termobyxor och dunjacka.

Idag är det skolarbete som gäller, och jag ska söka kurser till hösten också :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

chik
0

God dag på er alla.

Hoppas att ni har lika vackert väder som vi här nere..

Peter!!vad har du fotat??Ser ut som en cylinder..Månen var så fin i går kväll..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Toyan
0

God middag!

Vackert med blommorna Cristine  🙂 Som vi väntar på våren detta år.

Underbart att höra näktergalen, tack stina🙂

Snygg rörmåne Peter😃

Vi har solsken och 2 plus här, ska strax ta en promenad med go'a bebben😘

Ha en härlig dag alla fina LK:are.

[typellisch]
0

God dag!

Mamma kom hem med fina promendskor till mig. Jag sa att jag gärna önskar mig promendskor och gummistövlar i födelsedagspresent och frågade om jag kunde få min present redan nu och inte i juni. Det gick bra tydligen.. sa att Skopunktens skor duger bra åt mig, billigt och bra! Men mamma kom hem idag med fina promenadskor med Gore-Tex material :). Jag vart himla glad! Jag måste ha varit himla snäll helt enkelt 🙂 Ser fram emot långa promenader om någon vecka när vädret är härligare!

I alla fall.. Mollys mage är knas än, blir ris för fulla muggar känns det som. Hon tappade äntligen sin skadade valp-tand så hoppas den parmanenta är hel och fin och inte tagit stryk :). Dagen har varit lugn och kommer bli himla lugn för våran del!

aggeelin
0

#6 Inget att göra!!

Kom hit och hjälp mig! Jag har hur mycket som helst att göra! Jag ska nog hålla sig sysselsatt!

Jag kom hem från jobbet för en stund sen och har nu lycktas få i mig en smothie. Nu är jag mätt, skönt, ska nog jobba en stund till 🙂

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

God kväll 😉
Varit i Kalmar hela dagen. Först i skolan på förmiddagen, redovisning. Sedan åt jag lunch med syrran, var inne på New Yorker (klädaffär) och letade present till morfar.
Sedan var jag & sambon på elgiganten (jag körde lite omväg, för han var redan där hehe).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Gokvälls

Tittar in här och säger godnatt, Har jobbat färdigt ska lägga mig snart

Natti natti