God morgon 18 mars
God morgon i solskenet đ
Minus 10 grader kl 07, men det var 2 plus igÄr eftermiddag. Inget vÄrvÀder att vÀnta före pÄsk lÀste jag i tidningen.
Vanliga mÄndagsbestyr hÀr, barnen till skolan, ridskola för flickan och trumundervisning för pojken efter skolan. Frugan har vanlig arbetsdag och jag ska snart Äka till dialysen, efterlÀngtat kan jag sÀga.
Ha en bra " Ă„ mitt huvud kĂ€nns sĂ„ tungt"-dag alla đ
God morgon!!!!
-11 ute och grÄtt. Idag vÀntar tandlÀkare och frissa.
Ha nu alla en bra dag!!!
Godmorgon! Solen skiner och det Àr kallt ute. Jag har lÀst prognosen och det ska visst bli snö och blÄst i början pÄ veckan och sen blir det kallt igen.
Dags att skotta in gröten och skutta ivÀg till jobbet. Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Gomorron!
-6, sol och halv storm! Inte nÄt kul utevÀder precis.
Ska visst bli snö i SkĂ„ne ikvĂ€ll och ordentligt ovĂ€der till natten och i morgon. Frida kanske fĂ„r en kĂ€nning av det ocksĂ„. SĂ„ ha snöskyffeln inom rĂ€ckhĂ„ll! đ
Men som tröst sÄ börjar "Halv Ätta hos mig" pÄ 4:an ikvÀll.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Ja skulle snöa hÀr tis-ons :(
Haha ja fÄr jag ha ;)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
God förmiddag
2 minus och halv storm 15-20 m/sek, nu fattas bara snön men den kommer sĂ€kert đĄPrognoserna brukar stĂ€mma nĂ€r det Ă€r skitvĂ€der.
Precis nu knĂ€cktes en flaggstĂ„ng tvĂ€rsöver gatanâŠ..
HÄll i hatten ni som mÄste ut pÄ vÀgarna!
Zabelle
God morgon alla!
Tjusig bild Zabelle, det Ă€r sĂ„dana dagar man tycker vintern Ă€r underbar, sen sĂ„âŠâŠâŠ
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
#7 Vilken vacker bild. Ser ut som en mÄlad tavla.
#7 du lyckades med bilden! JÀttefin! Jag har försökt att lÀgga in bilder frÄn mobilen men inte lyckats. Hur gjorde du?
#10 Skrev texten, tryckte pĂ„ vĂ€lj fil, den tog en evighetâŠ. dĂ„ kom det upp olika alternativ var jag ville plocka bilden ifrĂ„n. valde galleri, dĂ€r bilderna hamnar direkt nĂ€r jag tagit dem med kameran i mobilen.
Tryckte pÄ "publicera kommentar" dÄ tog det 2 evigheter till, sen kom bilden upp :)
Zabelle

God eftermiddag!
Mulet och blĂ„ser halv storm igen..isvindar sĂ„ man inte vill sticka ut nĂ€san, bara att vĂ€nta pĂ„ snön ocksĂ„ dĂ„đ„¶
Oavsett vĂ€der sĂ„ hoppas jag ni alla har en bra dagđ
SĂ„ nu har jag sovit i soffan en stund. Attans vad svĂ„rt det Ă€r att vara utan dettađ
/Maria
Goefter middag
SÄ var man hemma igen efter jobb. Men jösses vad man fick kÀmpa med cykeln. De har börjat blÄsa upp till storm hÀr i Malmö.
Nu fĂ„r vi hĂ„lla tummarna att vĂ„rvĂ€dret kommerđ
Ha en skön blĂ„sig mĂ„ndagđ
Halloj,
tillbaka igen efter en arbetssam helg! Solen skiner överallt, sÄ Àven hÀr idag..men kylan hÄller i sej, sÄ det hÀnder inte mycket ute i naturen.
# 7 Underbart vacker bild, zabelle! đș
Ha en skön kvÀll!
#11 fantastiskt vacker bild!! (men nu vill jag ha vÄr)
Nu ska jag prova att lÀgga in en bild via mobilen. Det kanske Àr det dÀr med att vÀnta en evighet som Àr det svÄra!
#11 nej, det hÀnder inget nÀr jag trycker pÄ bifoga fil. Rutan i mobilen blir mörk och hÀndelselös. Det Àr som om "det" inte reagerar alls nÀr jag försöker att pÄverka
#17 Vad har du för telefon? =)
#18 samsung galaxy II
#19 Jag har provat tidigare och dÄ har det inte fungerat, men gjorde en systemuppdatering i helgen, kanske kan det vara förklaringen till att det gick bra nu?
Zabelle
#19 Ok för jag har laddat upp via min sambos galaxy s2 utan problem :)
HjÀlper itne att zooma ut? :)
Ingen aning!!
He he, systemuppdatering?
God kvÀll !
#7 Bilden Ă€r verkligen "ett mĂ€sterverk" âŠ*Trycker pĂ„ gilla-knappen*
Idag har det snöat hĂ€r i Haninge nĂ€stan hela danâŠom det tycker jag "sĂ„ dĂ€r" ;-) = "FyâŠoch âŠblĂ€"
⊠HÀlsn. /Hans
Kul att ni gillar min bild, Tack snĂ€lla!! đ
Zabelle