Godmorgon 13 mars!
" Gud öppnade fönstret i himlen, tittade ner och frågade mej,
- Vad önskar Du dej denna dag ?
Jag svarade,
- Tag väl hand om den, som läser detta just nu..för den personen är värdefull! "
Något att ha i tankarna idag..DU är värdefull. 🌺
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Här snöar det för fullt! Gissa varför? Jo, jag har tagit bort dubbdäcken på cykeln igår - och helt tydligt så var det för tidigt! 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 🙂
Här drog snöovädret över sen eftermiddag/kväll igår och lämnade efter sig ett vitt täcke, 4-5 cm tjock, så nu är världen omkring mig helvit igen. Just nu lyser solen och det är 12 minusgrader.
Godmorgon alla.
Ikväll ska vi ut med sonen och äta Spansk mat på Pinchos i Linnéstaden. Det ska bli trevligt.
/Maria
Godmorgon!
Idag är det ordentlig vinter här! Det snöar och blåser för fullt och har kommit ungefär 1 dm, men nu börjar flingorna bli mindre i storlek.
Så idag blir det fortsatt snöskottning.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God fömiddag.
Dagens väder i Malmö, svag vind och 1 minusgrad, mulet men ingen snö 😃
Efter jobb ska jag hämta min alldeles nya bil och den har sommardäck, så jag hoppas att det inte kommer mer vitt elände uppifrån.
Ha en bra dag!
Zabelle
#6 Lugn…det kommer till dig också under dagen och i morgon. Ring och be dem lägga på vinterdäcken. (ingår väl i priset 😉)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#7 Vinterdäcken kommer inte förren på fredag, så tills dess hoppas jag på torra vägbanor
1096 medlemmar är vi nu på LK, snart 2000 🥳
Zabelle
Tack det samma Elisabeth och alla ni andra.. ha en fortsatt fin dag.🎈
Kul att ha hittat hit..😉
God middag!🙂
#6 Kul med ny bil. Vad för bil?
#8 Vi kan fira 1100 medlemmar först 🥳
Ha det gott LK:are
God middag!
Fina ord från dig Sisa, de gör dagen ännu lite bättre🌺
Ska ta mig i kragen nu och klä på mig, diska och fixa med lite smågrejer här hemma. Sen blir det tur på stan med en kompis och sen middag ute, förhoppningsvis nåt italienskt då jag är sugen på det idag!
Ha en fin onsdag alla LK:are där ute!
/Christina
#10 En Mitsubishi colt!
1100, vi är nästan där… 😛 2000 dröjer säkert inte så länge. 🎈🥳
Det har kommit många nya medlemmar hit, det är jättekul 😃
Zabelle
God eftermiddag
Vet ni vad? Det snöar i Malmö de gillar jag inte alls, Men inget att göra, En dag till sen är jag ledig.
Tack sisa för dom fina orden.
Ha en skön onsdag🌺
#13 Nu vill jag inte ha mer snö!!
Nyss hemkommen från yogan och känner mig skönt trött. Ensam hemma, härligt! 🙂Nu ska jag äta lite gott kollijox!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nä inte jag heller agge. Men nu blev jag så trött efter ha legat i badet, Är som någon har lagt sömnmedel i badvattnet
God natt på er 🙂
Jag har varit med hunden, diskat och pluggat från 08.00-14.00 😴
Imorgon ska jag nog försöka hinna dammsuga och torka golven, vika tvätt, aktivera vovven och en vän kommer på besök.
Nu ska jag väcka vovven och ut på kissrunda och sedan blir det borsta våra tänder och sova 🙂