Godmorgon, tisdag 12 mars
Godmorgon pĂ„ er! đ
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God morgon alla glada och Ă€ven andra đ
Blev tidig uppstigning hÀr och nu Nyhetsmorgon. Var ute och Ät tjeckisk mat igÄr som var mycket god! Ska ivÀg till Panduro idag och köpa tuschpennor och papper, behöver utlopp för min kreativa sida kÀnner jag.
Ha en fin dag allihopa!
/Christina
God morgon Agge, citytjejen och alla LK-njutare..Äterigen en hÀrlig da bakom knuten, spÀnnande, vad kommer att hÀnda idag?
Ha en hÀrlig dag alla!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Ja, vad kommer att hĂ€nda idag, tro? đ Jag Ă€r pĂ„ vĂ€g till jobbet och Ă€r fullt upptagen hela dagen. FramĂ„t kvĂ€llen ska jag ut med det som kallas syjntan. Det Ă€r en av oss som har fyllt Ă„r och vi ska laga mat tillsammans och sen Ă€ta. Det blir trevligt tror jag.
Idag Àr det bara 7 grader minus ute, igÄr sÄ kallt sÄ jag trodde att hakan skulle frysa av.
Ha en fin dag!
Godmorgon
Malmö hade idag 11- i morse, nÄgotsÄnÀr lugnt pÄ vindfronten.
Tur man jobbar inomhus!!!đ
Var pĂ„ vĂ„rdcentralen i gĂ„r, har förmodligen lyckats trasa sönder ett muskelfĂ€ste vid revbenen. För sĂ€kerhets skull blir det remiss till Lunds lasarett. Det gör rejĂ€lt ont men det lĂ€ker ju sĂ„ smĂ„ningom. (om det nu inte visar sig pĂ„ röntgen att det Ă€r nĂ„got vĂ€rreâŠ.)
Ha en bra dag allihop och glöm inte - mössa pÄ!
Zabelle
God morgon đ
HÀr Àr soligt och 12 minus, kylig vind frÄn sydvÀst. Jag ska Äka ivÀg och köpa ett begagnat hörnakvarium, vÄrt förra Àr för litet nu, mina guppies frÄn Botaniska i Uppsala förökar sig.
Jag passar nog pÄ att svÀnga in till ormfoderleverantören ocksÄ, jag börjar fÄ slut i frysen. Kanske blir det ytterligare ett stopp pÄ nÄgon zoobutik för att köpa en sÀck sand sÄ att jag kan göra frÀscht i terrarierna innan jag slÀpper tillbaka hanarna.
Morron!
iskallt ute, brr! Inte OK för min del, som redan Àr sÄ lÀttfrösen :( Speciellt inte i mars mÄnad :P
Har sjÀlvstudie idag, för vi blev klara med grupparbetet igÄr, kÀnns bra :D
Idag Àr det 1 Är sedan vi fick ta bort Tufsan pÄ Älder och sjukdom.
Hon blev ca 6 Är gammal, hade henne i 3 Är <3 Kaniner blir ju i snitt 6-8 Är men kan Àven bli upp till 10-12 Är ocksÄ om man har tur :)
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

God morgon alla!
Kallt och soligt, minus 4, 10 nÀr jag vaknade.
Blir promenad med sonhustru och lilla barnbarnet senare idag.
SÄ söt hon var lilla Tufsan Frida.
Ha en fin tisdag alla LK:aređș
#7 Tack, visst var hon ett riktigt charmtroll. Och supersnĂ€llâ€ïž
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Godmorgon/förmiddag!
-15 i morse sÄ Àn har det inte blivit mer Àn nödvÀndig vistelse utomhus, och nu Àr det kaffepaus.
Vedkapning Àr nÀsta aktivitet! Andra gÄngen veden vÀrmer! Den kommer att vÀrma mig flera gÄnger till innan den gjort sitt sista i vÀrmeelementen!
#4 Hoppas det Ă€r den lindrigare variantenâŠoch antar det hĂ€nt pĂ„ "fitness" ? Inte bra med sĂ„na dĂ€r övningar⊠đ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 đźKan vara sĂ„ illa att det hĂ€nt pĂ„ gymmet đ€Ș Har fĂ„tt tid till röntgen pĂ„ onsdag i nĂ€sta vecka. Lite orolig att de ska hitta nĂ„t annat som Ă€r vĂ€rre Ă€n ett trasigt muskelfĂ€steâŠ
Zabelle
God middag!đ
Vackert ute; lÀngtar till i eftermiddag och promenaden hem.
MÄste komma ihÄg att boka tÄgbiljetter till i pÄsk,
har tĂ€nkt ta med mig maken nĂ€sta gĂ„ng jag Ă„ker nerđ
Tidig pÄsk i Är
Förhoppningsvis en extra glad pÄsk,
hoppas att mamma fÄtt bra besked om ögonoperation
Hon lÀngtar efter att lÀsa böcker igen..
Och jag sitter och funderar pÄ hur lÀnge jag skall fÄ vÀnta pÄ
den neuropsykiatrisk utredningen.
Det har gÄtt mer Àn 3 mÄnader, men det var jag beredd pÄ..
de sa att det var lĂ„ng kö. đŽ
I och för sig kan man sÀga att jag nÀstan vÀntat i 7 mÄnader pÄ neuropsykiatrisk utredning eftersom det tog ett par mÄnader frÄn att psykolog sa att jag borde göra utredning tills jag fick trÀffa en lÀkare som till slut kunde sÀtta mig i kön.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vara produktiv igen..
Ha det gott
God dag :)
Har fÄtt hem min klicker sÄ har klickat igÄng Molly idag.. hon tycker om det och vill arbeta mer men nu tar vi en paus :).
Har diskat och ska vika tvÀtt nu, sedan plugg i nÄgon timme Ätminstone!
God eftermiddag!
i förmiddags var vi hos veterinÀren igen med vÄr lilla tjej, som fÄtt en "bula" vid snittet de gjorde förra veckan. Det sÄg ut att kunna vara brÄck, men det var det nog inte som tur var. VeterinÀren trodde att det var en svullnad i det första eller andra lagret av stygn, och det skulle gÄ bort av sigt sjÀlvt pÄ nÄgon vecka :)
Annars har vi snöstorm i GÀvle. Inte det vÀdret man kÀnner för i mitten av mars direkt.
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
Goeftermiddag,,
SÄ skönt solen skiner idag men ack sÄ kallt de Àr, Men solen skiner ÀndÄ.
Lite kallt för vara mars men inget att göra. IgÄr sÄ snöade de hos mina förÀldrar som bor i skÄne,
Men nu Àr jag ledig hela eftermiddagen, Ska ta de lugnt och fixa lite mat
Ha en skön dag
Mulet och 2 plusgrader hĂ€r just nu đ
God kvÀll
MyckĂ© som hĂ€nder ute i landet som vanligtâŠ
PanduroaffÀrer, syjuntor, trasiga muskelfÀsten, begagnade hörnakvarium, sjÀlvstudier, promenader, vedkapningar, neuropsykiatriska utredningar, tvÀtthögar, veterinÀrer och snöstormar.
HĂ€r jobbas det och bror som bor i Tyskland kommer hit o hĂ€lsar pĂ„ snart. Kul! Dotter med stor hund varit o hĂ€lsat pĂ„âŠhan e sĂ„ stor!
Ha en skön kvÀll. HÀlsn. /Hans
Hej pÄ kvÀllen!
HĂ€r har det snöat idag..inte roligt! đ
En resa till HĂ€lsingland har jag gjort..och sen jobbat intensivt nĂ„gra dagar. Nu underhĂ„ller jag mej med att lĂ€sa alla era trĂ„dar jag missat..alltid lika skoj! Man kan inte göra annat Ă€n sakna Er, dĂ„ man Ă€r hĂ€rifrĂ„n lite! â€ïž
Ha en fortsatt bra kvÀll!
#10 Det lÄter som ett trasigt muskelfÀste tycker jag. Och hoppas jag.
HĂ€r har varit riktigt ruskigt kallt idag. LĂ€ngtar efter vĂ€rme nu men ikvĂ€ll snöar det đsuck