Godmorgon, lördag 9 mars
Godmorgon!
Välkommen hem agge! 🙂
-7 här och sol. Nu ska jag ut och göra lite nytta…köra hem ved bl.a.
Ha en fin lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon 😴
Känner mig seg och omotiverad idag men jag antar det är okej med tanke på hur aktiva vi var igår jag och Molly!
Över en timmes promenad, lek och bus, bad, trix osv.
Får se vad dagen har att erbjuda, jag väntar på att mina ägg ska bli klara 🙂
Degen verkar bli fin så det blir åtminstone promenader!
Godmorgon från ett kallt men soligt Göteborg🙂
/Maria

God morgon🙂
En blek sol tittar fram men det blåser fortfarande hårt.
Idag ska vi ut och handla och senare på dagen blir det släktbesök🙂
Ha det gott alla LK:are.
Godmorgon! Nu sitter jag här med kaffet, som smakar kaffe!! 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så nu är maten färdig. Idag blir det kyckling i sötsur sås med jasminris och sallad. Det är bara riset som ska kokas senare när vi ska äta.
Jag har en riskokare från kina som jag fick när jag fyllde 34 så den är över 15 år gammal. Helt oumbärlig😉
/Maria
God eftermiddag! I morse när jag gick till bussen efter jobbet var det -18,5 grader, nu -6. Tur att solen skiner. Hittills jobbat 4 av 6 pass av denna långvecka, full fart på jobbet som vanligt. Tufft värre när man känner sig halvdan efter influensan. Tar ett pass i taget. Ikväll är jag ledig så det blir att kolla in melodifestivalen ikväll. Ha nu alla en fortsatt fin kväll! Kram
God eftermiddag 🙂
Soligt och fint hela dagen, bara 3 minusgrader, men det var minus 15 innan solen gick upp. Jag har varit ute och fotat från fyrhjulingen i ungefär 3 timmar, men hittade inte några bra objekt.
Familjen är eller har varit på melodifestivalens genrep idag, det var den hemliga överraskningen de skulle på med moster och småkusinerna.
Det här bilden tog jag tvärs över sjön Tämnaren, det är ungefär 1,5 km meter över till andra sidan och jag kunde inte se människorna med ögat, men i kameran såg jag dem. Galningar som kör med bil på isen på en sån sjö som Tämnaren.
Gokväll!
Fy vilket väder det blev idag! Solen försvann illa kvickt på morgonen och ersattes av 4-5 minus och halv storm från öster. Gott att sitta inne i hytten i värmen.
Veden blev hemkörd som planerat, nu har jag bara tiotalet stora aspar kvar men de får vänta tills älgarna har skalat av och ätit upp barken.
Tyckte det gått så bra idag så att jag är värd en Janssons ikväll, så en sådan står i ugnen! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll säger jag då!
Här är det lite bakislördag och förkylningslördag som gäller! Mannen förkyld och jag bakis. Var ute igår kväll och drack drinkar och dansade med exet, riktigt kul kväll var det. Var på Golden hits, och det är en upplevelse i sig med alla de sorters människor, ohämmat raggande och annat. Men det är bra musik och sällskapet var trevligt 🙂
Nu blir det kakfrossa och soffmys med tända ljus!
/Christina
Go'kväll alla,har fortfarande problem med datorn jag behöver ett gratisprogram som rensar register m.m
Många står det gratis på men när man väl tagit in dem så måste man betala ändå för att få hjälp, och har man inte råd så sitter man där.
Ha en trevlig melodikväll!🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God kväll
Vinnarlåten "You" spelar på TV:n.
Skönt att vara hemma efter 8,5 timmar i väntrummet på St Eriks ögonakutmottagning med son . Allt väl med ögat iaf :-)
Nu sover jag gott…Önskar er alla allt gott! Hälsn. /Hans