Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 427 ggr
inisklo
0

God morgon 8.3.2013 fredag

Jahaa jaa…natten är här så tyst o lungt är det.Kål svart ute,int så konstigt när man bor mitt i skogen😉nästan.Inga gatulampor här int.Grannarna sover säkert.Vem skulle int göra det i den här tiden på natten om man int jobbar.

Jag kan int sova!🤔Därför skriver jag nu o det är nu nån tid sen som jag gorde det.Jag har int haft nån lust,att skriva först.Tycker,att det har varit jätte trevligt,att andra har fåt oxå den möjligheten,att starta dagen hos oss i LK.

Det är nästan -10 o än har vi kanska mycke snö.Dagarna har varit vackra o  ☀️det är trevligt då vara ute.Det börja kännas,att det är vår i luften mer än tidigare.Fåglar är i farten..njaa int nu just hi hi,men tidigt på morgonen o på dan.Härligt!

Jag har semester o tänker göra annat än sitta framför datoren.Jag ska utnutja tiden o ska träffa vänner o åka lite dit o hit med dom o leva loppan😃Ville bara säga det om det nu är nån som skulle"sakna"mig eller undrar😉var jag är?Jag är här,men när jag känner för det då är jag där👍eller blir det här😂

Jag önskar till er så bra fredag som det bara kan bli o ni ska ha det så bra annars oxå.Vi ses när vi ses o vi hörs när vi hörs.Fri o fröjd!🎧

Livet är inte ett problem som skall lösas

utan en verklighet som skall upplevas/Sören Kierkegaard

[typellisch]
0

God morgon :). Hoppas du fick lite sömn trots allt!

Själv sov jag underligt som de flesta nätterna faktiskt.. fick några timmars sömn trots allt!

Har nyss varit ute på morgonrundan, en kortis en. Jag hörde hur Mollys mage kurrade så ville inte plåga henne att vara ute längre än behövligt :).

Idag ska en tjej komma och hämta 7kg hundmat och jag får påladdning till mobilen! Byteshandel som jag håller på med, jag undrar när ens saker ska ta slut? 🤔
Annars är mamma ledig från jobbet så får sällskap under dagen också :). Och så blir det promenader idag i det soliga vädret!

Ha en underbar dag allihopa :).

Cristine
1

Inisklo ha en underbar semestlerGlad

#1 Låter bra med byteshandel Typellisch12102+++98+//+9650,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

-5 och blåst! Kallt som bara den ute! Men en klen sol försöker skina igenom molnen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

God Lunch,

säger jag som kommer sent!   Lugnt är det härinne..vad gör alla ?

Kallt imorse -11 grader!  Men, nu skiner solen och bara -2.

Ska iväg på ett möte på jobbet..ses sen!

Tills dess..ha en bra dag!

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag på er!

Här var det tomt? xD
Jag har varit på praktiken idag, tagit igen en missad dag, men nu är jag riktigt trött. Har extravovven Chili här med äver helgen :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God eftermiddag!

Idag har jag sytt, hela dagen. Min klänning är nu en klänning, i den meningen att kjol och liv sitter ihop ;) Knäppningen är också på, men knapparna väntar jag med. Skulle gissa att klänningen väger runt 3 kilo, och den är väldigt otymplig att bära runt på i vardagsrummet. Nu är det dock mest handsömnad kvar (en massa av det, som förmodligen kommer ta en månad).

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Toyan
0

God middag🙂

Ha en fin semester inisklo. Kram.

Skönt att du mår bättre Frida. Så fina hundarna är🙂

Här blåser det halv storm, iskalla vindar som inte lockar till promenader.

Till alla kvinnor och män önskar jag en riktigt fin dag och skön helg🌺

[typellisch]
0

Oj oj oj.. idag har jag varit på massor av promenader på över en timme! 40min vid lunch och nyss 30min. Är riktigt trött nu :). Återstår det två promenader till som får bli på max 10minuter helt enkelt!
Har verkligen njutit av det fina vädret! Vårkänslor ❤️

[peter54]
0

God afton 🙂

Jag hann aldrig in på nätet i morse. Vi hade 16 minusgrader här kl 08.00. Nu är jag ensam hemma eftersom familjen dragit iväg till småkusinerna i Nykvarn.

Fridaaaa
0

#7 Ja känns skönt :) Hihi tack :P

stina63
0

Goeftermiddag

Vet ni jag är ledig nu,, Ledig över helgen, Så skönt så skönt,, härligt men jösses som de blåser här i malmö. Nordanvinden har tagit ett grepp om malmö ger sig inte. Våren ska inte komma tänker nordanvinen, men Våren kommer solen kommer vinna😉

Tvättedag är det. Har tvätt på tork nere i tvättstugan, Sen behöver jag dammsuga och torka golvet,

Ha en skön fredag

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Minns du för något år sedan när jag inte begrep varifrån man fick guldmynten? Nu har jag fyrsiffrigt 😉 1111 stycken.

Fridaaaa
0

#12 Ja det minns jag lite svagt 🙂
Vad härligt! 🙂😉 Bra jobbat :D

aggeelin
0

Äntligen på tåget hem!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

#14 Har du åkt ända sen 21,02 igår kväll?  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

He he

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet