God morgon 5 mars
Morron på er!
Jag vaknade kl 6, klarvaken och kunde inte somna om 😕 Förkylningen sitter i fortfarande och verkar ej bättra sig så mycket, suck! 😕 Jaja man får göra det bästa av det 🙂
Hoppas ni får en toppendag!
Bilden är från mig och vovven igår hihi En av få snöfria platser just i våran trädgård, vi är nästan alltid sist med att få bort snön xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej o god morgon Fidaakesson synd för dig med den där elaka &%¤ %¤# som låter int dig sova.Hoppas att den nu ger sig nu SNART.Klapp klapp på 🐶 o så här iluften du ser😉kommer pussar till dom andra djuren din/eran
God morgon till er andra oxå som kommer senare,eller har kommit här mellan.Hoppas att natten har get vila till er o nya krafter att fajtas med denna tisdag va ni nu gör o är.
Det är ljust o +4 ooo va kul.Snar för hoppningvis kommer,snön,att smälta bort.Nu börjar det kännas vår här för ☀️har varit framme o lite har man haft nosen mot den o fåt lite färg….lila ha ha haaaaa
Önskar till er alla skön o bra dag o lite mer skoj o skratt!
-Den som ruvar på hämnd hållersina sår öppna./Francis Bacon
Godmorgon
Klockan ringde 05:00 och jag hade inte haft några problem att somna om, men det är bara att bita ihop och "skutta" upp och möta dagen. 10 timmars jobb och ett träningspass sen är det inte mycket kvar av denna soliga tisdag.
#0 Hoppas du kryar på dig ordentligt!
Zabelle
#1 Ja jobbigt värre är det 😕 Tydligen många i min klass med samma sjuka, suck! 😕
Tack ska du ha ^^,
#2 Hoppas på det! lite tröttsamt nu :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 🙂
Grått och runt nollan hos oss. Det börjar titta fram lite grus på vägen här och där och där det inte är svallis på våra grävda gångar på tomten, sticker det upp lite gult gräs här och där.
Rådjuren kommer varenda morgon för att äta spill under fågelbordet. Jag får nog tippa ikull några fler aspar jag också. Perioden från nu tills det börjar växa nytt, är den tuffaste för rådjuren och det är under den här tiden som flest går åt av brist på föda.
Godmorgon!
Bara -2 här idag. Snösmältningen går sakta när det är kallt på nätterna och varmt på dagarna. Men det är bra, för tjällossningen blir inte så häftig på det här viset.
Virkesbilarna kör för fullt nu medan det är tjäle i grusvägen.
Ha en bra dag, friska som sjuka!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!" Det är väl nu man kan åka spark på åkrarna, åtminstonde ser det ut som det är skare här iaf. Solen tittat fram genom gråa moln och jag hoppas den är enträgen!
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Inga såna här virk-bilar? 😃
http://www.cruisingsweden.se/hon-har-virkat-en-polisbil/
Zabelle
Godmorgon härinne oxå! 😃
# 9 Puss på nosen! ❤️
Godmorgo
Underbar solig härlig tisdag, solen skiner de känns så skönt, Har ledig dag och har tvätt på schemat idag, men inte förren i kväll,
Jag har sovet länge men de behövde jag för jag känner mig utvildad
Ha en skön tisdag
God kväll alla LK:are! 🤗
Sitter och väntar på att maken skall komma hem.
Ojdå, kom på att jag glömt gå till apoteket 🤔
borde ha gått dit för flera veckor sedan egentligen
Jag är så bra på att skjuta upp det..
och det blir jag som får lida för det.
#11 Här är det också tvättid i kväll. Trist att springa fram och tillbaka till tvättstugan men men.. skönt när man har rena kläder 👍
Och nu kom gubben hem.. Dags att fixa med mat 😃
Ha en bra kväll!
#12 Ha en bra kväll du också! Jag ska snart åka på yoga!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon får bli god kväll!
#0 Krya på dig, jobbigt med sega förkylningar 😕
Vi har varit ute och kört runt i nya bilen, eller den är begagnad, men ny för oss i alla fall🙂
Hamnade i Uppsala där vi var och handlade på Biltema och sen träffade vi några kompisar som vi fikade med på Ikea. Sen blev det ju lite inköp på Ikea såklart, bl.a ett litet växthus att ha i fönstret, en gosig gosedjurs-golden retriever (alltid velat ha en sån så nu slog jag till haha) och ett köttätande växt. Bra dag med andra ord!
Ikväll blir det lugn hemmakväll med nån god middag.
Ha en skön kväll alla LK:are!
/Christina
#9…kom hem nyss från "äventyr"o var kanska nere,men blev så glad av din bild av marsvinen…så söt sååå…gu var djuren kan vara söta o göra en glad,man bara ser bilden om int annat.
Mina fyrbenta vänner var så glada när jag kom hem.Sönt,att dom finns.
Kram på dig Fridaakesson o puss till "svinet"😃
#14 Kul med ny bil! 🙂 Vad blev det för nåt?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!