God Morgon 4 Mars
*Idag är det grått och trist så det gäller att hålla humöret uppe, då jag täker jag på våren då jag kan slänga av mig stövlarna och låta fötterna njuta av friheten. Vilken känsla det är att gå i gräset och känna naturen svepa runt dej med alla dofter. Jag längtar!
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon.
🙂
Här i djupa södern har vi sol och det förväntas bli +4°C i eftermiddag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon från Sörmland o ha en bra dag med vår solen.Allt väl med er alla hoppas jag o att ni har sovit bra o är nu pigga att börja ny vecka o ny dag vad den nu kan innehålla.Hoppas bara bra till oss alla i LK.🙂
-2 är det här o hur mycke som helst snö.
-AMOR VINCIT OMANIA-
Godmorgon🙂
/Maria
God morgon!
Idag är jag och Charlie helt ensamma hemma, när husse är i skolan och har lämnat av lilla Esmeralda hos veterinären för kastrering. Så idag ska jag hämta en förhoppningsvis glad katt i eftermiddag, och passa på att mysa och leka med Charlie. Esme tar alltid all uppmärksamhet med all sin leklust.
Det är grått här också idag, men det skulle bli varmt till eftermiddagen.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Morgon!
Ingen feber fortfarande men fortfarande en väldigt irriterande hals som hostar och ibland gör ont efter hostningen. Och näsan har börjat med nu, suck! Och 3 av 4 av oss i studiegruppen (1 har studieuppehåll pga graviditet,annars är vi 5 st i gruppen) är förkylda och sjuka :S (mig inräknat) xD
Vill ha sommar nu!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Här skiner solen men det är fortfarande minusgrader ute. Igår trodde jag att det var varmt och spände ihop min cykelhjälm för att inte mera ha mössa under den. Idag ska jag spänna ut den igen 🙂.
#5 Krya på dig! Det är inte så bra att missa skolarbete
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Fridaakesson o låter int helt trevligt,men hoppas fort bätring med hälsan.Jag har hör,att det är många som bli bra o sen dåligt igen.När jag hadde "sjukdomen"😉var det dit o hit o feber o skitjobbit,men nu lider jag int av detta allafall he-he
Du lilla rara Fridaakesson vem int vill gha sommar,men kanse efret våren först 😃😉
Tycker om din katt o han tycker om mig ser jag för han vill komma till mig ooo vilken sötis han är som alla dina/eran djur…det kan man skryta mer
Puss på dig…int dig Frida…katten..menade jag!💋
#6 Har ingen skola idag, så missar inget :) Vi skulle haft grupparbete men bara 1 av 4 är friska så blir imorgon istället :)
#7 Jag föredrar sommaren hihi :D Men gillar våren med, kommer tätt efter sommaren för mig ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 ja ja sommeren är härligt,men våren föredrag jag :) o till mig bli sommaren go tvåa :)
Gomorron!
Allt väl här!
Önskar er detsamma. ☀️
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon alla :).
Det är så trevligt att nästan börja dagen med att läsa vad ni ska göra idag och få skriva av sig också.
Idag blir det att åka till djuraffären och handla ny mat och nya råa tuggben till vovven :). Ska försöka plugga, vika tvätt och ensamträna hunden också :). Det blåser ute så det får bli korta promenader, i dessa stunder uppskattar jag att jag har en hund som är så anpassningsbar!
Ha en bra dag allihopa! 🌺
God morgon på Er alla!!!👋
Känner mig skaplig så nu är det dax att börja jobba igen.🙂Fick tips av ett kosttillskott som ska boosta upp kroppen lite, så det var jag inhandlade på hälsokost i lördags. Får se om det har någon effekt men en liten vitaminchock som ska drickas under en månad kan inte skada.🍸
Idag ska jag iväg och hämta ett litet sybord jag vunnit på auktion i helgen. Ska bli kul att se det i verkligheten. Tänkte ha det bredvid sängen. Såhär ser det ut, se nedan.
Sen blir det att sova vid ca 14 tiden, tror jag behöver sova extra så jag orkar jobba. Blir långvecka att starta med och går av nästa vecka på tisdag, men jobbar två nätter i taget. Tror det blir bra.
Ha nu alla en bra dag!!! 🎈🥳

Godmorgon!
Ingen sol idag..bara en grå himmel och några minusgrader. Annars är allt som vanligt..funderar på att plocka fram symaskinen och sy lite idag. Har blivit inspirerad härinne på LK..här kan man inspireras till många olika saker. Det är Livskvalitét!!!! ❤️
Ha en bra måndag!
God morgon!
Här skiner solen och det är plusgrader, har precis ställt upp altandörren för katterna. Skönt att kunna vädra, äntligen!
Annars är jag ledig idag har jag bestämt, pluggar på distans och det är skönt att kunna vara ledig när man behöver det :)

God förmiddag!
Här är det solsken och 2 plus.
Som nybliven pensionär ska jag njuta av att mysa och promenera med minsta barnbarnet ❤️helt underbart och känns otroligt lyxigt🙂
Krya på dig Frida och puss på sötekatten.
Skönt att du piggnat till flisan, ha det bra på jobbet.
Ha det gott alla LK:are!
Go förmiddag
#15 De låter härligt Toyan, helst vill jag vara med barnbarnen all ledig tid, även om de kör slut på en rätt snabbt :)
Sol i Malmö, någon minusgrad bara. Måtte det bli varmare snart så man kan hänga in vinterjackorna och kängorna.
Zabelle
God morgon! Äter en macka och laddar för promenad som snart ska tas. I eftermiddag fortsätter biljakten, förhoppningsvis blir det en Saab som vi spanat in 🙂
/Christina
God middag! ☀️
Krya på och Lycka till me' det ni gör
Goefter middag på er
Så var arbetsdagen slut och jag med. Ledig dag i morgon, de är skönt så man kan vila sig från jobbet.
Ha en skön underbar solig dag, Här i malmö har våren kommet men värmen saknas lite ännu
God kväll 🙂
Jag hann aldrig in här i morse trots att jag gick upp 06. Det blåste kallt i morse också, fast vinden hade vänt. Igår var den nordlig, idag sydvästlig.
När jag kom hem vid 18-tiden var det ingen hemma, dottern på ridskolan och vår pojke var på trumlektion. Frugan hade åkt för att hämta honom och nu har hon åkt för att hämta på ridskolan.
🙂
# 20 Så är det att ha barn..mycket skjutsande, eller ?
#21 Rena taxiverksamheten och när det blivit mörkt är det frugan som får skjutsa, jag har för dåligt mörkerseende.
😉
# 22 Ja..vad gör man inte för sina barn!
Roligt att dom har intressen. 🌛
#22 Flera barn kräver en bra logistikavdelning 🥵
Det gäller att flytta rätt barn till rätt plats vid rätt tillfälle 😇 😃
Zabelle
#8 det är ju så att jag är van att all tid i veckan behövs - 40 timmars studier (minst) därför tror jag att det inte är så bra att vara borta från studierna 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet